מאות ביקרו בתערוכת הסבון בכה מאוד

0
166
עשרות ביקרו בתערוכת "הסבון בכה מאד"

ביום שישי האחרון, בהשתתפות עשרות חובבי אמנות,יוצרים ואמנים, התקיים סיור בתערוכה "הסבון בכה מאוד" המוצגת בימים אלה בגלריה על הצוק בנתניה. את הסיור המודרך, לבקשת הקהל הרב שפקד את התערוכה במהלך השבועות האחרונים, ערך אוצר התערוכה ד"ר גיא מורג צפלביץ'. על-פי הערכות היכל התרבות, עד כה פקדו את התערוכה מעל 1,200 חובבי אמנות מכל רחבי הארץ. התערוכה עצמה עוסקת בדימויי ניקיון ולכלוך באמנות הישראלית העכשווית, והיא כוללת ציורים, פסלים, עבודות וידאו, מיצבים ועוד.

"בתערוכה עצמה לוקחים חלק 25 אמנים ואמניות", הרחיב ד"ר מורג צפלביץ': "לסיור עצמו הגיעו עשרות שוחרי תרבות מנתניה ומכל הארץ =D7באו לראות את התערוכה, חלקם זו הפעם השנייה והשלישית, לשמוע ולדבר על היצירות. רבים ניצלו את ההזדמנות להצטלם לצד היצירות ובייחוד לצד פסלו המקורי של חביתוש – הדמות הפופולרית מתוכנית העבר המיתולוגית "רגע עם דודלי" המוצג בתערוכה באדיבות הטלוויזיה החינוכית הישראלית".

הגלריה על הצוק, שבמשך כשנתיים הייתה סגורה בשל שיפוצים נרחבים, נפתחה לקהל הרחב מחדש לפני מספר חודשים – כאשר היעד והמטרה שהוצבו לגלריה הנחשבת לאחת היפות בישראל, הוא קיום תערוכות המתמקדות באמנות פלסטית ישראלית עכשווית. בנוסף כך נמסר, השנה יתמקד סל תרבות לתלמידי בתי הספר בנושא האמנות הפלסטית.

בתוך כך הוסיף בני אפרים, מנכ"ל היכל התרבות העירוני, כי "הפריחה התרבותית במהלך שנת 2018, עם חזרתה לפעילות מלאה של הגלריה העירונית על הצוק, תימשך. אנו כבר נערכים לקראת התערוכה הבאה, גם היא תערוכה מקורית בעלת אופי ייחודי ותרומה אמנותית אמיתית, בשם "אבן, נייר ומספרים"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן