לניאדו: מונתה מנהלת למכון הממוגרפיה

0
651
ד"ר יעל סרודיו מנהלת מכון הממוגרפיה בבית חולים לניאדו. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

ד"ר יעל סרודיו מונתה למנהלת מכון הממוגרפיה בבית חולים לניאדו. ד"ר סרודיו תשתלב בצוות הטיפולי בתחום מחלת הסרטן הכולל את צוות המכון האונקולוגי, היחידה לכירורגית שד בראשותה של ד"ר חני ברלב והמכון הפתולוגי בראשות ד"ר נאשאשיבי.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי מינויה של ד"ר סרודיו הינו חלק ממהלך עליו החליטה הנהלת לניאדו להרחיב את השירותים בתחום בריאות האשה. חלק חשוב במהלך זה הוא גיוס אנשי צוות רפואי בתחום הסרטן ובריאות האשה.

ד"ר סרודיו בוגרת האוניברסיטה העברית, ובוגרת התמחות ברדיולוגיה בבי"ח בילינסון, מאחוריה עשרות שנים של עבודה כרופאה בכירה במסגרות שונות וביניהם בי"ח שיבא (תל השומר) וקופ"ח מאוחדת.

מינויה של ד"ר סרודיו מהווה סגירת מעגל היסטורית היות ואביה של ד"ר סרודיו כיהן כרופא מייעץ בלניאדו בתחום האורולוגיה לפני זמן רב.

עם כניסתה לתפקיד החלה ד"ר סרודיו ביישום מדיניות של One stop shop. המשמעות של מדיניות זו היא שהמטופלות שמגיעות לבצע בדיקה שגרתית או בדיקה בעקבות ממצא חשוד מקבלות את תוצאות הבדיקה הממוגרפית ותוצאות בדיקת האולטראסאונד מיד עם סיום הבדיקה.

כמו כן, המכון הפתולוגי בלניאדו ערוך לקבל ביופסיות (דגימות רקמה) במידה והבדיקות השונות מעלות מצא חשוד, זמינות בדיקת הביופסיה מהווה יתרון משמעותי ומקצרת זמני המתנה.

בנוסף, המדיניות הרפואית של ד"ר סרודיו מאפשרת שיתופי פעולה עם היחידה לכירורגית שד. שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים הללו מאפשר למטופלות לחוות שירות רפואי יעיל, מהיר ומוכוון מינימום מתח ולחץ שהם טבעיים במצבים כאלו. ד"ר סרודיו מסרה, כי "אני מאוד שמחה על האפשרות שניתנה לי להצטרף לצוות הנהדר שכבר פועל במכון ולעזור להביא לאזור שנחשב פריפריה מבחינת השירותים הרפואיים הזמינים, רפואה שהיא גם ברמה מקצועית טובה אך גם בדגש על רמת שירות גבוהה וזמינות טובה עד כמה שניתן" .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן