לניאדו: ד"ר ורד חרמוש נבחרה ליו"ר האיגוד הגריאטרי

ד"ר ורד חרמוש, מנהלת האגף הגריאטרי בבי"ח לניאדו, נבחרה לתפקיד יו"ר האיגוד הגריאטרי במדינה; ד"ר חרמוש חקרה את השפעת הקנאביס על חולי דמנציה

0
1916
ד"ר ורד חרמוש, צילום באדיבות בית חולים לניאדו

ד"ר חרמוש משמשת כמנהלת את האגף הגריאטרי בלניאדו בשנים האחרונות. האגף הגריאטרי בלניאדו מונה שלוש מחלקות, כולל מחלקת סיעוד מורכב ומחלקת שיקום ובקרוב עתידה להיפתח גם מחלקה פנימית – גריאטרית.

בנוסף דר' חרמוש פעילה בתחום הוראת הסטודנטים, וכמו כן, פעילה בתחום המחקר בבית החולים, בוועדת הלסינקי .

ד"ר חרמוש חקרה את השפעת נטילת קנאביס על הפרעות ההתנהגות בחולי הדמנציה. נתונים ראשוניים של המחקר הוצגו לפני כשנה וחצי בכנס בינלאומי.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי מינויה של ד"ר חרמוש לתפקיד, מהווה הבעת אמון באיכות העבודה הקלינית אותה מבצעת ד"ר חרמוש וביכולת ההנהגה שלה את הרופאים הגריאטריים במדינת ישראל, תחום שצפוי להתפתח בשנים הקרובות, בעקבות הזדקנות האוכלוסייה.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו, בירך את ד"ר חרמוש: "המינוי שלך מהווה תעודת כבוד עבור צוות לניאדו כולו. איכות העבודה הקלינית, הכוללת מחקרים רבים, מקבלת הכרה והערכה. הצלחתך בתפקיד החשוב הינה הצלחתנו".

נדב חן, מנכ"ל לניאדו, בירך גם הוא את ד"ר חרמוש ואמר: "עבורנו זו לא הפתעה. אנחנו יודעים כבר זמן רב, כי ניחנת בכישורי מנהיגות ויכולות קליניות יוצאות דופן. אני בטוח כי תצליחי להוביל את מקצוע הרפואה הגריאטרית בישראל לעבר העתיד בו תוחלת החיים תמשיך ותגדל ויהיה צורך ברפואה גריאטרית מצוינת".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן