לא נס ולא נעליים: תיקו מאופס לנתניה מול פ"ת

0
80
ראובן עטר - מכבי נתניה בית
ראובן עטר. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה, הזקוקה לנס אמיתי כדי להיחלץ מהמצב העגום בו היא נמצאת בשלב זה של העונה, שוב פספסה הזדמנות – הפעם מול מכבי פתח תקווה. במידה ונס כזה לא יגיע בקרוב, אבל ממש בקרוב, סביר להניח שראובן עטר וחניכיו ימצאו עצמם בעונה הבאה בליגה הלאומית – תרחיש אימים עבור כל אחד מאנשי מכבי נתניה וסביבתה.

במסגרת המחזור ה- 14, במשחק הפתיחה של הסיבוב השני, פגשה מכבי נתניה את מכבי פתח תקווה בשאיפה לרשום ניצחון ראשון לראובן עטר, מאמן היהלומים ולהוסיף נקודות יקרות מפז לקבוצה, שמלבד ניצחון בודד על בני יהודה לא מצליחה לנצח.

כאמור, גם המשחק מול פתח תקווה הסתיים בתיקו מאכזב, עוד 0:0 לאוסף. חניכיו של עטר הציגו יכולת משופרת, ונראו ביחס למשחקים האחרונים יחסית טוב על המגרש. ואולם, חניכיו של עטר רשמו סדרת החמצות אכזרית מול פתח תקווה ולא ידעו לנצל את ההזדמנויות שניקרו להם על הדשא – בהתחשב בכך שדווקא פ"ת לא הייתה בשיאה וזאת בלשון המעטה. גולת הכותרת במשחק היא החמצתו הכואבת של מומודו סיסאיי בדקה 43. החלוץ הנתנייתי מצא עצמו בתוך הרחבה באין מפריע. במקום לגלגל את הכדור פנימה ולרשום 1:0, בעט סיסאיי את הכדור ממרחק של מטר על גופו של ניצן.

הקהל של נתניה, שעובר תקופה לא פשוטה בעקבות מצבה של קבוצתו העונה, לרוב מפגין איפוק – אך בהישמע שריקת הסיום קרא הקהל הצהוב לעבר שחקני הקבוצה שאכזבו גם הפעם "תורידו את החולצות" – משפט האומר הכל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן