כפר יונה: פרסים הוענקו לזוכי תחרות הכתיבה "מילה במקום"

הטקס, אותו הנחה ד"ר אבשלום קור, התקיים בספרייה העירונית במעמד ראש העירייה שושי כחלון כידור, שהקריאה שיר שכתבה. הזוכים: נירה יעקובוביץ, ניצה דינאי וכן דוד מילוא.

0
389
כחלון כידור ושקד-כהן עם אהוד יעקובוביץ, בנה של נירה

בשבוע שעבר נערך בספרייה העירונית בכפר יונה ערב חגיגי. בערב הוענקו פרסים לזוכי תחרות הכתיבה המקומית "מילה במקום". מדובר בתחרות ייחודית בכתיבת שירה וסיפורים קצרים (עד 1,000 מילים). כמו כן, הובעה הוקרה כלפי ארבעה תושבים שהוציאו לאור ספר בשנים האחרונות.

את הערב הנחה ד"ר אבשלום קור, והוא נערך במעמד ראש העירייה, שושי כחלון כידור. כחלון בירכה את המשתתפים ואף הקריאה שיר שכתבה.

במקום הראשון בתחרות זכתה נירה יעקובוביץ בת ה-83, שגדלה בכפר יונה. מקום שני הוענק לתסריטאית ניצה דינאי, המעבירה סדנאות וחוגים לבנות ולבני גיל הזהב. במקום השלישי דוד מילוא, חובב צילום וכותב שירים.

יצירתה של יעקובוביץ תייצג את כפר יונה בתחרות הארצית, שתתקיים בזכרון יעקב. היא תתמודד מול 60 יוצרים ויוצרות המייצגים 60 רשויות מקומיות מרחבי הארץ. הנושא שנבחר לתחרות: 'כתיבה בראי המקום' – יצירות על כל נושא עם התייחסות ליישוב.

ארבעת התושבים שהוציאו לאור ספר בשנים האחרונות הם: יצוק עזוז, גאולה אזולאי, ראובן בוסקילה ויואל ירון. הארבעה סיפרו על עצמם ועל החוויה שבכתיבת הספר ובפרסומו.

תרצה שקד-כהן, מנהלת הספרייה הוסיפה למערכת נתניה און ליין, כי "אני מאושרת. עשינו מעשה חשוב. שימחנו אנשים ראויים והוספנו לבצר את מעמד הספרייה העירונית. הן כמוקד רוחני, הן כמרכז תרבות השכלה, אשר רבים נמשכים אליו. תודה לחבריי, אנשי סגל הספרייה המסורים, שגם בשנת הקורונה לא חדלו לשרת את קוראינו".

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן