כפר יונה: השיטור הקהילתי אושר

0
121

על רקע גל פריצות חסר תקדים אישרה עיריית כפר יונה הפעלת ניידת שיטור קהילתי – בשיתוף תחנת משטרת שדות.

בשבועות הקרובים יחל לפעול פרויקט שיטור קהילתי בכפר יונה. יו"ר ועדת הביטחון בכפר יונה, ערן לאופר: "המטרה היא להפוך את השמירה על הביטחון בכפר יונה למקצועית וליעילה.

במהלך השבוע אישרו בבכפר יונה הפעלת ניידת שיטור קהילתי בכפר יונה, בשיתוף עם תחנת משטרת שדות. עו"ד מיטל יצחקי טולדנו, חברת מועצת כפר יונה ויו"ר סיעת "כפר ביחד" מסרה לנתניה און ליין – ksn, כי "למרות שנתוני נפח הפשיעה בכפר יונה מצביעים על ירידה בפועל, אנחנו חשופים בחודשים האחרונים לגל התפרצויות. בנוסף, קיימת כמות בלתי מבוטלת של שוהים בלתי חוקיים המסתובבים באזור ומחייבים אכיפה מוגברת".

יו"ר ועדת הביטחון בכפר יונה וחבר המועצה, ערן לאופר, מסר לנתניה און ליין, כי במסגרת התוכנית תפעל ניידת עם שוטר ופקח או סייר, אשר יעבדו בחמש משמרות בשבוע ויתנו מענה בימים היותר קריטיים. "אחת המשמרות תתקיים בימי שישי על מנת למנוע מפגעי רעש, הפרעות בני נוער, פריצות או נסיעות על טרקטורונים" הוסיף לאופר.

עוד נודע, כי לפני החלת הפרויקט יקבלו סיירי ופקחי כפר יונה הדרכה על-ידי שוטרים מיומנים. נושאי ההדרכה יהיו שימוש בסמכויותיהם בצורה המיטבית ודרכי טיפול בבעיות ביטחון שונות. עוד מסר לאופר, כי ניידת השיטור הקהילתי תפעל תחת המוקד העירוני וכך פניות למוקד העירוני יטופלו בצורה מהירה יותר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן