כפר יונה: הוארך מעצרו של החשוד ברצח אחיו

0
145
אילוסטרציה. פוטוליה

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך ביום שלישי את מעצרו של ארגאו אסרס, בן 32 מכפר יונה, שנעצר בחשד לגרימות מוות בכוונת תחילה לאחיו יצחק בן 18, בביתם ביישוב.

אסרס מכחיש את החשד המיוחס לו וטען, כי הוא חף מפשע ואינו יודע מי רצח את אחיו. פרקליטו של החשוד, עו"ד דרור שלום, מסר, כי "החשוד טוען לחפותו ומקווה שמשטרת ישראל תמצא את האשם. לטענתו הוא שהה בנתניה ואין לו מושג מי ביצע את הרצח".

בשעות הצהריים של יום שני הופרה הדממה ברחוב שרת בכפר יונה בעת שאמו של יצחק אסרס, חייל בן 18, אשר התגייס לפני חודשיים, חזרה הביתה ומצאה את בנה מתבוסס בדמו. האם מיהרה להזעיק את כוחות ההצלה ואת המשטרה, אולם למרבה הצער, נאלצו לקבוע את מותו.

משעות הצהריים של יום שני ערכה המשטרה מצוד אחרי האח ארגאו אסרס בן 32. המשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור באיתורו ואכן בשעות הערב המקודמות נלכד ארגאו בדירת קרובי משפחה בנתניה ועוכב לחקירה. בהמשך נעצר והובא לבית משפט להארכת מעצרו. במשטרה חושדים, כי ארגאו מעורב ברצח בעקבות סכסוך שהתגלע בין האחים ומייחסים לו גרימת מוות בכוונה תחילה. כאמור ארגאו מכחיש את החשד המיוחס לו.

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, עודד מורנו, האריך את מעצרו של ארגאו בשמונה ימים, אשר במהלכם יעבור ארגאו בדיקת פסיכיאטרית לבדוק את כשירותו.

בעקבות הרצח כינס ראש עיריית כפר יונה, אפי דרעי, את צוותי החינוך, הרווחה והשירות הפסיכולוגי, על מנת לגבש תוכנית פעולה לטיפול ולתמיכה במשפחתו של יצחק, בקהילה ובתלמידי בתי הספר בעיר.

הלוויתו של יצחק ז"ל תתקיים ביום רביעי בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה.

ארגאו אסרס. צילום באדיבות דוברות המשטרה
ארגאו אסרס. צילום באדיבות דוברות המשטרה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן