יו"ר נעמת הודיעה על החרמת מוצרים המשווקים על ידי חברת טמפו

2
104

גליה וולוך, יו"ר נעמ"ת פנתה השבוע ליו"ר ומנכ"ל חברת טמפו, ז'ק בר והתייחסה למסע הפרסום האחרון שעורר הדים רבים. בפנייתה טענה וולוך, כי "בשנים האחרונות בוחרת חברת "טמפו" לקדם את מותג הבירה "גולדסטאר" באמצעות סדרת פרסומות בוטה, שכל תכליתה הינה האדרת הגברים על חשבונן של הנשים, המוצגות פעם אחר פעם כדמויות חלשות ונלעגות, או כפי שאתם מיטיבים לנסח בפרסומכם – תגיד תודה שאתה גבר".

וולוך טענה בפנייתה, כי לאחרונה ההגדילה החברה לעשות בעת שעטפה את מבנה החברה הממוקם בכניסה לעיר נתניה בשילוט ענק עם כיתוב: "תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו".

"לצערי ניכר, כי תפיסת עולמכם היא לא פחות ממעוותת" זעמה וולוך והוסיפה: "בעולמה של 'טמפו' לא רק שהנשים הן אינן קהל יעד ראוי למותג, הם גם מושג ללעג בעבור הגבר הישראלי, הלוגם את המשקה בהנאה בעודו מודה על "שלא עשני אישה".

וולוך החליטה להחרים את חברת טמפו והוסיפה, כי "התנהלות החברה מבהירה לי בצורה ברורה, כי היא איננה רואה בי לקוחה הראויה למותג ,גולדסטאר". אני לעומת זאת בוחרת שלא להיות לקוחה של אף אחד ממותגי החברה המשווקים על ידכן, שכן אם כאישה אינני טובה מספיק לשתות גולדסטאר, אפסיק לשתות גם את מותגי פפסי, בירה נשר, ג'אמפ, סיידר הגליל, הייניקן וכל מותק אחר המיוצר ו'או משווק על ידכם".

מטמפו נמסר בתגובה, כי "טמפו מכבדת את כל בני האדם, ללא הבדל, דת, גזע ומין. חברת טמפו מעסיקה מאות נשים ורואה חשיבות רבה למעמד הנשים בישראל. הפרסומת היא קומית ומבוססת על הקצנת סיטואציות מוכרות מהשיח הישראלי היומיומי והיא צוחקת עם נשים ולא על נשים. התרבות הישראלית עוסקת רבות בשוני שבין גברים ונשים ועושה זאת פעמים רבות בצורה הומוריסטית, כך גם הפרסומת שלנו. במידה ומישהו נפגע מהפרסומת, אנו מתנצלים על כך, לא הייתה לנו כל כוונה כזו".

2 תגובות

  1. אישית לטעמי מדובר בחרם אישי מיותר. ישנם נושאים חשובים יותר שהייתי מצפה מנענת להרים את נס הדגל

Comments are closed.