טס בגובה נמוך ונדון לפסילה על תנאי

0
230
מייצג עו"ד יצחק אבישר

צעיר תושב נתניה נתפס פעמיים בעת שנהג בדרך עירונית במהירות החורגת בהרבה מהמהירות המותרת. בפעם הראשונה נתפס הצעיר נוהג במהירות 96 ק"מ במקום 50. מספר חודשים לאחר מכן נתפס הצעיר פעם נוספת, הפעם נהג במהירות של 88 קמ"ש במקום 50 קמ"ש.

נגד הצעיר הוגש כתב אישום בגין עבירות אלה. התביעה ביקשה תחילה מבית המשפט לדון את הצעיר לפסילת רישיון ממושכת. פרקליטו של הצעיר, עו"ד יצחק אבישר, הציג לתביעה את הבעייתיות בתמרור, שהיה מוסר וטען, כי אי אפשר היה לראות מה המהירות המותרת בקטע הכביש המדובר – כביש 5611 מכפר נטר לכיוון כביש 2.

בעקבות טענותיו הגיעו הצדדים להסדר טיעון מקל. בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון, זאת לאחר שהתחשב בין השאר בנסיבותיו האישיות של הצעיר ודן אותו לשלושה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 450 שקל. סגנית נשיאת בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה, השופטת טל אוסטפלד נאוי, קבעה בגזר הדין, כי "לאח שהתחשבתי בוותק הנהיגה ובעבר התעבורתי שאיננו מכביד, כאשר מדובר בעבירות מהירות ראשונות לחובת האשם, לאחר ששמעתי את טיעוני ב"כ הנאשם לעונש בעניין נכותו של הנאשם, מטעמי מדיניות משפטית ונוכח הלכת בית המשפט העליו בעניין הסדרי טיעון, אתן ידי להסדר".

עו"ד אבישר מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "כיוון שהתמרור במקום היה קצת מוסתר, הצגתי לתביעה את הבעיה וטענתי שלא ניתן היה לדעת את המהירות המותרת במקום. בעקבות זה התביעה הסכימה להמיר את העונש בתנאי ובקנס".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן