חשד: סוכל חיסול באזור נתניה

0
328
מייצגים, עורכי הדין, ג'קי סגרון ומיכאל סיבוני

בעקבות מידע מודיעיני, שהגיע אל ימ"ר מרחב לכיש במחוז הדרומי של המשטרה, אודות כוונה לבצע חיסול, ככל הנראה, על רקע השתלטות על פעילות עבריינית, נפתחה חקירה סמויה. במהלך החקירה הסמויה עלה חשד, כי יש כוונה לחסל איש עסקים מנתניה.

בתום החקירה הסמויה, ביום ראשון השבוע, פשטו בלשי היחידה המרכזית לכיש על דירה באזור נתניה, בה שהו מספר חשודים. מהמשטרה נודע, כי ברשות החשודים נתפס מטען חבלה, שנועד לפגוע בדמות מוכרת למשטרה. במהלך המעצר תקף, על פי החשד, אחד החשודים את הבלשים ופצע קצין משטרה באורח קל. עוד נודע מהמשטרה, כי בתפיסת החשודים סוכל פיגוע פלילי, רגע לפני חיסול.

במהלך הפשיטה נעצרו שבעה חשודים, שלושה תושבי נתניה – יהודה אלחנט (64), עומרי זוארץ (25) יניב הדי (40) ודוד ציון (38) תושב הוד השרון ושלושה חשודים נוספים מאזור הדרום. החשודים הובאו ביום שני להארכת מעצרם בחשד לביצוע עבירות נשק.

נציג המשטרה טען בדיון על הארכת מעצרם של החשודים תושבי נתניה והוד השרון, כי מטען חבלה נתפס מחוץ לביתו של אלחנט בנתניה. המשטרה אף מייחסת לאלחנט וזוארץ עבירה בגין קשירת קשר לפשע, בנוסף להחזקת אמצעי לחימה. לשני החשודים האחרים מייחסת המשטרה עבירות של החזקת נשק. בנוסף חשוד אלחנט בתקיפת שוטר.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של החשודים ב-11 ימים. שופטת בית משפט השלום באשקלון, ענת חולתא, נענתה חלקית לבקשה והאריכה את מעצרם של החשודים בשישה ימים.

השופטת קבעה, כי לאחר עיון בתיק החקירה קיים חשד סביר הקושר את החשודים למיוחס להם: "מסמכים אלה מבססים את ביצוע העבירות ביחס לארבעת המשיבים".

פרקליטיהם של החשודים, עורכי הדין ג'קי סגרון ומיכאל סיבוני, מסרו למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי מרשיהם מכחישים את החשדות נגדם: "תגובתנו תנתן בבית המשפט. אין שום חלק למרשינו בעניין".

מעצרם של שלושת החשודים הנוספים, תושבי חדרה, ראשון לציון ואשקלון, שנעצרו אף הם בחשד לביצוע עבירות נשק והחזקת נשק, הוארך בשישה ימים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן