חצי גמר חופים: נתניה הפסידה לכפר קאסם

0
118
בני לם נתניה
בני לם. צילום ניר אנשר

ליגת העל בכדורגל חופים הגיעה לסיומה בשעות הערב של יום שישי וכהרגלה סיפקה משחקים איכותיים, מרתקים ובעיקר לא צפויים. את המפגש בין כפר קאסם למכבי נתניה במשחק חצי הגמר (בעקבות הגרלה) הגדירו מרבית הפרשנים כמשחק הגמר האמיתי. שתי קבוצות חזקות אפשר לומר הכי חזקות, הגיעו למשחק ראש בראש – כאמור – על כרטיס לגמר בו כאמור ניצחה כפר קאסם 5:3 את מכבי נתניה.

הדו קרב בין השתיים בהחלט ענה על ההגדרה משחק העונה. בדומה לעונה שעברה, גם הפעם הצליחה כפר קאסם לגבור על מכבי נתניה רק שהפעם זה קרה בשלב חצי הגמר ולא בגמר. המשחק התחיל ביתרון מוקדם של מכבי נתניה שנמחק מהר מאוד משערים שהבקיעו דינו ועאמר יתים, מהפך 2:1 לכפר קאסם. אליחי צברי היה זה שקבע שיוויון 2:2 אחרי שער שהבקיע במספרת לא פחות ממושלמת.

לכפר קאסם לא לקח הרבה זמן להתעשת והפעם היה זה אחמד סרסור שהבקיע גול אדיר מחצי מגרש. גם לשער היה לנתניה פתרון והקבוצה המקומית הצליחה להשוות ל-3:3 שאחריו החליטה משום מה להרים ידיים. דה סילבה היה הראשון לנצל את הדגל הלבן שהרימו בנתניה וקבע 4:3 כאשר דינו הבקיע את החמישי של כפר קאסם והעניק לה באופן סופי את הכרטיס לגמר על חשבונה של נתניה. במשחק חצי הגמר השני בין ראש העין לבני יהודה, מי שניצחה הייתה ראש העין שהפסידה מאוחר יותר לכפר קאסם במשחק הגמר.

לפני שריקת הפתיחה נערך טקס מרגש לכבודו של בני לם מאמן הקבוצה הצהובה שהודיע על פרישתו בסוף העונה מאימון קבוצת החופים של העיר. לם שמלווה את קבוצת החופים מהעונה הראשונה בליגה לפני כעשור, זכה לתשואות רמות מהקהל של שתי הקבוצות ואף קיבל מחבר מועצת העיר, יוסי דורון זר פרחים גדול ואת דיוקנו עם תמונות מפועלו במהלך השנים על לוח קנבס מרשים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן