פרשת רצח חכם: חיפושים בנתניה אחרי גופת עבריין

0
387
החיפושים אחר הגופה. צילום נתניה און ליין

משעות הבוקר של יום רביעי מתבצעות באזור שלולית החורף בנתניה חפירות על ידי טרקטורים בשירות המשטרה. מטרת החפירות – חיפושים אחר גופת גבר, ככל הנראה עבריין, אשר נעלם לפני שנים. במשטרה חושדים, כי הגבר שנעלם ושהיה מעורב, ככל הנראה, עם גורמים עבריינים, נרצח.

החיפושים החלו בעקבות מידע שהגיע למשטרה, אשר הוביל גם לחידוש החקירה בפרשת הירצחו של עו"ד יורם חכם. בתוך כך נעצר עבריין בכיר בחשד, לכאורה, למעורבות ברצח.

עו"ד יורם חכם נרצח בחודש יוני 2008 בפיצוץ ברכבו בעת שנסע ברחוב יגאל אלון בתל אביב. מאז הירצחו הוטל על החקירה צו איסור פרסום, אשר הוארך מעת לעת.

בחודש יוני 2015 נעצרו חשודים רבים, על ידי בלשי לה"ב 433, בפרשה שנקראה – פרשה 512, בחשדות למעורבות במספר רציחות. בין העצורים היה אסי אבוטבול, אשר עו"ד חכם שימש בתקופה מסוימת כפרקליטו. במשטרה חשדו, כי אבוטבול ואחרים היו מעורבים ברצח עו"ד חכם.

למרות המאמצים הרבים לא הצליחה המשטרה לקשור את החשודים ובהם אבוטבול לרצח. בנוסף למרות החשדות נגד אבוטבול כשהרקע להם הוא חוסר שביעות רצונו מטיפולו של עו"ד חכם ומחלוקת, לכאורה, שנתגלעה בניהם, לא הצליחו במשטרה למצוא ראיות להגשת כתב אישום נגד אבוטבול או החשודים האחרים. עקב כך הסתיימו החשדות בלא שהוגשו כתבי אישום בעניין רצח עו"ד חכם.

כתבות נוספות העשויות לעניין את הקוראים:

יוני 2015: הותר לפרסום – אסי אבוטבול חשוד במעורבות רצח עו"ד יורם חכם

יולי 2017: הוארך מעצר אסי אבוטבול בפרשת רצח עו"ד יורם חכם

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן