"חילוקי דעות אינם מצדיקים התבטאות בוטה"

0
130
ראש השב
מנכ"ל בית ספר ש"י עגנון, מנחם פלטנקה וחה"כ יעקב פרי. צילום באדיבות עיריית נתניה

"חילוקי דעות אינם מצדיקים התבטאות בוטה כלפי שר" אמר ח"כ יעקב פרי, לשעבר ראש השב"כ ושר המדע והחלל, במפגש עם תלמידי שכבת יא' בבית ספר ש"י עגנון בנתניה.

דבריו של ח"כ פרי התייחסו להתבטאויות חריפות כנגד שרת המשפטים בעקבות חוק העמותות שיזמה. ח"כ פרי אמר בהרצאה, שנשא בפני תלמידי כיתות יא', שהוא מצדד בחופש הדיבור והבעת דעה בוויכוח, אך ציין שגם לזכות הזו יש גבולות שאין לחצות ומבחינתו לעשות שימוש במילה – "נאצית" בהתייחסות לנושא, זו דוגמא לחציית קו אדום.

במהלך הביקור – הציגו תלמידים ומורים בפני ח"כ פרי את התוכניות הייחודיות של בית הספר, בדגש על מדעים. האורחים צפו בשני שיעורי פיזיקה, בשיעור מחול ובהדגמות במרכז הפיתוח של מגמת הרובוטיקה ובשיעור כימיה.

בהמשך התקיים גם  מפגש עם תלמידי מגמת הנדסת תוכנה, במהלכו הציגו תלמידי יב' את הפרויקטים שלהם לעבודת הגמר במערכת מומחית תומכת החלטה. התלמיד עדן צ'אוסו הציג מערכת מומחה העוסקת בשלבי ההתפתחות של הילד, עדי בובליל הציג מערכת מייעצת המעריכה שווי דירה בניו-יורק ועידו עמר הציג מערכת אותה בנה לאבחון ומניעת תגובות בין תרופתיות.

הביקור הסתיים בהרצאה שנשא חבר הכנסת, בעברו תושב נתניה ובוגר בתי- ספר איתמר וטשרניחובסקי והשיב לשאלות תלמידים. בסיכום ביקורו, הביע חה"כ פרי את התרשמותו מבית הספר, מהפעילות הלימודית המדעית המתקיימת בו ומתלמידיו רחבי האופקים. הוא הבטיח לנסות ולסייע לבית-הספר בקיום קשרים עם גופים מובילים במדינה לקידום ולהשבחת הפעילות הלימודית בבית-הספר.

אתי פיזיצקי, נציגת ועד ההורים, סיכמה את הביקור ואמרה: "טוב עשה בית הספר שיזם ביקור חשוב במהלכו נפגשו התלמידים עם מחוקק מכנסת ישראל, שסיפר מניסיונו, הציג את עבודת הכנסת, איש שכל חייו הוקדשו לתרומה למדינה המשמש דוגמא לתלמידים להצטיינות, ציונות, נועם הליכות ואהבת האדם".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן