חולות מזוהמים – הילדים עקוצים וההורים חסרי אונים

0
126
ילדים עקוצים בכל חלקי גופם. צילום באדיבות הורה של ילד בגן

הורי ילדי הגן הלומדים בגן פרחי הבר בשכונת עמליה חסרי אונים; מדי יום ילדיהם מגיעים הביתה כשגופם מלא בעקיצות. חלק מהילדים אף נזקקו לטיפול רפואי. בעוד שבעיריית נתניה טוענים, כי הנושא מטופל וריסוס בוצע בשטח הגן במהלך שבוע שעבר, טוענים ההורים כי הבעיה לא נפתרה והוסיפו, כי "חבל, שבעיריית נתניה מטפלים בבעיה רק לאחר שהיא מתרחשת ולא בטיפול מונע לפני".

לנתניה און ליין הרחיבה אחת האימהות: "חצר הגן חולית ומלאה בצרכים של חתולים. בתי בת השלוש וחצי חזרה הביתה בבכי עז, כאבים וגירודים. ילדה נוספת נעקצה בכל גופה ובעקבות זאת התפתח זיהום. שתיהן נזקקו לטיפול רפואי. מתחילת השנה אנחנו מדווחים על ילדים עקוצים, אבל הרבה לא נעשה". לשאלת נתניה און ליין מה בכוונת ההורים לעשות, אמרה: "להמשיך ולהציף את הבעיה. אולי מישהו בעירייה התעורר. אנחנו לא אזרחים סוג ב'. הגיעה העת שעיריית נתניה תטפל גם בצרות של השכונה שלנו, הגיע הזמן שהעירייה תניח דשא סינטטי ותבצע בדיקות מקצועיות כמו שצריך".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "נכון להיום כבר הוחלף החול בדשא סינטטי בכמאתיים ושלושים גנים מתוך כארבע מאות גני ילדים. בתוך כך ממשיך מינהל התפעול העירוני בתחזוקה שוטפת – כאשר כל בעיה נקודתית מקבלת מענה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן