חברת אנרקון טכנולוגיות בחרה בנתניה

0
3041
אירוע פתיחת מרכז פיתוח ויצור של חברת אנרקון טכנולוגיות. צילום באדיבות עיריית נתניה

חברת "אנרקון טכנולוגיות בע"מ", קבעה השבוע את מיקומה בנתניה בעת שפתחה מרכז פיתוח וייצור בפארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר.

אנרקון טכנולוגיות בע"מ, בבעלות חברת קרן ההשקעות פורטיסימו, העתיקה את מיקומה מהישוב ברקן לנתניה, לפארק פולג באזור תעשייה דרום. החברה, המעסיקה כ-200 עובדים במקצועות ההנדסה והיצור, משתרעת על שטח השל כ- 5000 מ"ר. החברה מעצבת ויצרנית מובילה של ספקי כוח מותאמים אישיים עבור יישומים צבאיים, תעופה אזרחית וחלל.

"אנרקון טכנולוגיות בע"מ" הוקמה בשנת 1984 בישראל, ומאז ועד היום עוסקת בפיתוח וייצור מוצריה ותומכת בהם באמצעות עובדיה. בבעלותה מפעלים בארצות הברית ובהודו וכן משרדי מכירות באירופה. החברה מציעה מגוון רחב של ספקים מותאמים לדרישות הלקוח. בין לקוחות החברה בארץ , נמנים רפא"ל, תעשייה אווירית, אלתא, אלביט, ובואינג.

אירוע פתיחת משרדי "אנרקון טכנולוגיות בע"מ" החדשים שנערך השבוע בנתניה, התקיים במעמד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, ראש מינהל עסקים ותעשיות אריק לייבוביץ, מיכל עטיה קריאף ממינהל עסקים תעשיות, מנכ"ל "אנרקון" איל שרי, הנהלת החברה ועובדיה.

מנכ"ל החברה ציין כי "אנרקון" בחנה מזה זמן רב חלופות שונות, אך לבסוף החליטה להתמקם בעיר נתניה , עוד ציין, כי "אנרקון" רואה בנתניה פוטנציאל רב להמשך שגשוגה והרחבתה של החברה.

שרי ציין את הערכתו הרבה לעובדים שבזכותם החברה משגשגת, והוסיף, כי הוא מייחל ומצפה להתפתחות החברה והגדלת הייצור ובכך למשוך לקוחות נוספים ולהגדיל את התעסוקה בחברה.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר בירכה את אנרקון על ביתה החדש ואמרה: "אנו גאים בעובדה שחברות רבות בוחרות בנתניה, עיר מובילה ומשגשגת עם תעשיה ענפה וחברות איכותיות, אני מאחלת והנהלת החברה ועובדיה המשך הצלחה ושגשוג".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן