זה לבן על לבן

0
121
לבן על לבן עם טוויסט פסטלי באמצעות נעל שטוחה. הבלוג של אורלי אשריאן

את התשובה לשאלה האם לבן הולך עם לבן, תקבלו ממש תכף, אבל קודם אני פשוט חייבת שתדעו שאת הפוסט הזה ממש נהניתי לצלם. נכנסתי לאוטו ובמרחק של חמש דקות נסיעה הגעתי לטיילת שלא נגמרת. בעירי נתניה, ממש ליד הבית שלי, ממוקמת לה טיילת מדהימה, שככל שנסעתי לאורכה – כך היה לי קשה יותר להחליט היכן לעצור ולהצטלם.

עד לפני מספר שבועות עדיין נראו פה ושם שיירי האופנה שחלפה לה, זו ששילבה חליפה המורכבת מחולצת בטן עם חצאית ארוכה ונפוחה או חולצה עם מכנסיים גבוהים. אני חייבת להודות, שבעיני המראה הזה די שיעמם.

לפעמים אני רואה נשים ברחוב עם חולצה ומכנס בצבע דומה שאינם בהכרח מהווים חליפה. אני לא יודעת אם אצלי זה היה עובר, אבל אני כן יודעת שגם משחק באותו הצבע מחייב התאמה.

משחק באותו הצבע מקובל מאוד בלבן. יש משהו בלבן הזה שמביא איתו כל-כך הרבה יופי, ניקיון, איכות, יוקרה ועוד המון מחמאות. יש בו משהו קלאסי ואצילי, ולכן אצלי שילוב של לבן על לבן עובר.

ובכל זאת, מומלץ תמיד לשבור בצבע אחר. באאוטפיט שבחרתי השתמשתי בנעליים שטוחות בצבע פסטלי מבריק – זאת במטרה ברורה ליצור ניגודיות גם בבד וגם במראה האלגנטי. לשעות הערב והלילה הייתי מציעה לנעול נעל עקב קלאסית, שחורה או חומה, להצטייד בתיק קלאצ' בצבע אחר לחלוטין, ואת מסודרת ליציאה למסעדה או בילוי כיפי עם חברות.

טיפ: אם בכל זאת רכשת חליפה מהטרנד החולף ואת שוקלת כיצד לחדש את המראה, נסי לצאת קצת מהקופסא וללבוש את החולצה עם מכנס אחר, ואת החצאית עם חולצה אחרת. תמיד כדאי לנסות ולשלב צבעים מול המראה. מבטיחה לך, שזה רק ילך ויראה הרבה יותר טוב ממה שאת חושבת.

אם אהבתן, מוזמנות לפנק אותי בלייק או לשתף את הפוסט. לעוד טיפים וסטייל נכון בקרו אצלי בבלוג brunettestylist

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן