ועד ההורים ישבית את בתי הספר בתל מונד

0
167

בתי הספר בתל מונד יושבתו ביום שישי בשל הזנחה בתחזוקת בתי הספר ואזלת יד בטיפול ליקויי הקרינה; כך לטענת ההורים; ראש המועצה הבטיח לזרז את תיקון הליקויים

ועדי ההורים העירוניים בבתי הספר "ניצנים" ו"נוף ילדות" ביישוב תל מונד, הודיעו השבוע לנתניה און ליין – ksn, כי ביום שישי הקרוב יושבתו בתי הספר בתל מונד. לטענתם עוד בחופש הגדול הונחו על שולחן בכירים במועצת תל מונד ובהם ראש המועצה, רוני גולן ומנהל מחלקת החינוך, אילן הדס, תוצאות וממצאי בדיקות של רמת הקרינה בכיתות. לטענתם במספר חדרי כיתות בבתי הספר נמצאו חריגות קרינה העולות על התקן המותר. קרינה זו מקורה בארונות החשמל הצמודים לחדים ולדברי ועדי ההורים, היא מהווה סכנה הן לילדים והן לצוות בתי הספר.

עוד מסרו ועדי ההורים, כי למרות הנחיות המומחים לתקן את ליקויי הקרינה ללא דיחוי בבית ספר "נוף ילדות", לא תוקנו הליקויים ולכן נוצר מחסור בכיתות לימוד, שכן לא ניתן להשתמש בכיתות עם בעיות הקרינה. זאת ועוד בבית ספר "ניצנים" הילדים לומדים כבר ארבעה חודשים בכיתות שאינן ראויות דיין ללמידה. כך לדברי ועד ההורים.

נודע, כי מועצת תל מונד הוציאה מכרז לביצוע תיקון הליקויים, אולם ועד ההורים מסר, כי נודע לו שהתיקונים יבוצעו רק במהלך חופשת הפסח. "נבהיר, כי פרק הזמן של תשעה חודשים ממועד קבלת הממצאים ועד לתיקונם הינו בלתי סביר ובלתי מתקבל על הדעת, במיוחד בשל העובדה, כי חלק מהילדים והמורים נאלצים ללמוד בכיתות שאינן מתאימות ללמידה ראויה. התיקון היה צריך להתבצע בדחיפות יתרה" נמסר על ידי יור" ועדי ההורים, עינת קדרון ויוסף לוי.

בבוקר יום שני נערך סיור דחוף בהשתתפות ראש המועצה, רוני גולן, הממונה על החינוך, אילן הדס ובכירים נוספים, אשר הגיעו לבחון את הליקויים. לטענת ההורים למרות שהליקויים הוצגו בפניהם לא התחייבה המועצה לקצר את זמני תיקון הליקויים ולכן יושבתו בתי הספר.

ממועצת תל מונד נמסר בתגובה, כי "ראש המועצה ערך בבוקר יום ב' 9.2.15 סיור בבית-ספר "נוף ילדות" בהשתתפות יו"ר ועד ההורים, מנהלת בית-הספר וצוות המועצה. המבקרים התרשמו מהאווירה החיובית בבית-הספר ושמעו רשמים מביקור פיקוח שציין את העשייה החיובית שבבית הספר. בסיור נבחנו בעיקר סוגיות הנוגעות לתחזוקת בית-הספר ולנושא הקרינה. ראש המועצה התחייב שמיד עם פתיחת תיבת המכרזים מחר, 10/02/15, ובמידה ויימצא שלא התקבלו הצעות – הוא יפעל לביצוע תהליך חלופי שיאפשר קבלת הצעות כבר ב- 11/02/15. בדרך זו ניתן יהיה לסגור הסכם עבודה עם קבלן עוד השבוע ותחילת העבודה תהיה בשבוע הבא. במידה ותוגשנה הצעות, ראש המועצה יפעל לזירוז תהליך הבחינה שלהן, כך שניתן יהיה לצאת לעבודות תוך שבוע מיום פתיחת תיבת המכרזים. בכל מקרה – ראש המועצה חידד את העובדה שהמועצה תפעל לביצוע מהיר ככל שניתן של הפרויקט – גם אם מדובר על מציאת אפשרות לביצוע עבודות שלא בחופשות – כך שהוא יושלם עד סוף החודש. ראש המועצה הציע לוועדי ההורים לקיים לחילופין יום הפנינג לתלמידים ולהורים במקום השבתת בית הספר, כך שהקבלן הזוכה יוכל לבצע את עבודות השיפוץ ביום זה.

בית ספר נוף ילדות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן