הנהגת הורי בית ספר אילן רמון משביתה את הלימודים

0
491
בית ספר אילן רמון. צילום: נתניה און ליין

ביום חמישי בשעות הבוקר הודיעה הנהגת ההורים של בית ספר אילן רמון, בשכונת גלי ים בנתניה, כי הם משביתים את הלימודים החל מיום שישי ועד להודעה חדשה, זאת לאחר שבוע שמאות תלמידי בית הספר למדו ללא חשמל ובתנאים לא תנאים, בעקבות שריפה שפרצה בארון החשמל.

הנהגת ההורים מסרה בהודעתה, כי "לאור העובדה, כי הליך תיקון נזקי השריפה ומערכת החשמל בבית הספר מתנהל בעצלתיים, בווודאי לא בקצב הראוי, ולאחר בחינת מצב המבנה היום בבוקר, אשר העלתה, כי מרבית הנזקים טרם תוקנו והמבנה רחוק מלהיות שמיש עבור התלמידים. וכן לאחר שבוע קשה של לימודים בתנאים שאינם תנאים, הן עבור הילדים והן עבור הצוות החינוכי, וללא אופק של חזרה לשגרה. הנהגת ההורים מודיעה בזאת, כי החל ממחר – יום שישי ה-30.9 יושבתו הלימודים בבית הספר וזאת עד למועד בו יסתיימו כלל העבודות הנדרשות".

הנהגת ההורים ביקשו מהורי תלמידי בית הספר, לא לשלוח את הילדים לבית הספר וכן להיערך לשביתה לימים שלאחר החג. בנוסף מסרה הנהגת ההורים: "הורי אילן רמון לא יסכימו לסחבת ולזלזול בהם נוקטת העירייה כלפי שלומם, ביטחונם וכבודם של ילדינו ולא נשיב את הילדים ללמוד עד אשר נוודא כי הללו נשמרים במלואם".

יו"ר ועד ההורים העירוני, סמדר סגל, מסרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "בהחלט ניתן להבין את חששם של ההורים, במקרים מהסוג הזה שיש חשש וסכנה לילדים. הטיפול חייב להיות עכשיו והרגע!! נכון להיום עדכנתי את מנהל החינוך ומנכ"ל העירייה בצורך המיידי הנדרש בבית ספר אילן רמון. לצערי החיים מלאים בנזקים ובדברים לא צפויים, שלא תמיד יש עליהן שליטה, אבל לגבי הטיפול במצב יש בהחלט שליטב ויש אפילו חובה לטפל ועכשיו".

נתי אברהמי, חבר ועד שכונת גלי ים, מסר: "יש לי בטן מאד מלאה על המצב הכללי של מבני החינוך. באילן רמון פרצה שריפה קטנה, שכביכול תקנו. אחר כך פרצה שריפה גדולה יותר ובנס נמנע שם אסון, כי היא פרצה זמן קצר לפני שהילדים הגיעו. המצב הוא קטסטרופלי, שום דבר לא מטופל לפי מה שצריך, אין תאורת חירום, מטפים וכל מה שנדרש, גלאי העשן לא עובדים שנה וחצי. אלה דברים שחייבים טיפול יסודי. יש הרגשה שזורקים את זה על המנהלת, אבל זה לא המצב. מנהל החינוך או משרד החינוך צריכים לדאוג לזה. לא יתכן שהילדים שלנו ילמדו במבנים מסוכנים. אין מי שיבדוק, אין מי שיאכוף. גם כשיודעים שיש סכנה עובדים בשיטת כיבוי שריפות. בעירייה הראו כוונה שהם נותנים מענה למצב, התקיימה ישיבה, הבטיחו שעד יום רביעי הנושא יטופל. הבנו שמערכת החשמל תטופל, אבל ראינו שדברים לא מטופלים. הם רוצים לסגור אזורים שלמים, איפה שהיתה השריפה. לא מטפלים בצורה יסודית. היה שם סיור שהעלה הרבה ליקויים. רק השבתה בעצם תעלה את מודעות העניין לדרגים גבוהים יותר".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "עיריית נתניה פועלת לטיפול ולהסדרת הנושא כמו גם לבדיקת המערכות והבטיחות. בתוך כך, מצאה מענה חלופי לתלמידי בית הספר, כדי למנוע פגיעה בשגרת הלימודים. יודגש כי לבית הספר אילן רמון, היו את כל אישורי הבטיחות הנדרשים. כמו כן, תלמידי בית הספר יחזרו ללמוד במבנה הנוסף, רק לאחר שיתקבל אישור בודק מוסמך".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן