החלוץ אייל דנין זומן לאימון הנבחרת הצעירה

0
93
אריק איזיקוביץ, בעלי בית"ר טוברוק נתניה. צילום אילן ספירא

קפטן נבחרת הנוער של בית"ר טוברוק יצטרף לאימוני הנבחרת עד גיל 21. איזיקוביץ: "פוטנציאל גדול"

דנין זומן השבוע לאימון הנבחרת וייקח חלק גם במשחק אימון מול הכח רמת גן במהלכם ינסה להרשים את הצוות המקצועי ולהשתלב באופן קבוע בסגל של ניס. דנין בן ה-19 חווה בעונה שעברה עונה הפכפכה במדי הקבוצה כאשר שבר את ידו במהלך העונה ונאלץ להעדר מהמגרשים מהמחזור ה-20 ועד סוף העונה. את העונה הנוכחית פתח דנין בצורה מעולה ומאזנו עומד על 6 שערים ו- 3 בישולים. מספרים אשר לא נעלמו גם מעיניו של ניס. בראיון קצר למערכת נתניה און ליין – ksn הרחיב דנין על תחושותיו.

שחקן טוברוק אייל דנין
שחקן טוברוק אייל דנין

אז איך ההרגשה לקבל זימון?

דנין: "הרגשה נפלאה, אני מתרגש להיות מוזמן בפעם הראשונה ללבוש את המדים הלאומים ומקווה שאייצג את טוברוק בכבוד. אני מתכוון לתת את כל כולי ומקווה שאוכל להשתלב באופן קבוע ולייצג את המדינה גם בטורנירים גדולים".

הייתה לך פציעה קשה בסוף העונה שעברה, איך חוזרים לכושר אחרי כזו פציעה?

דנין: "אכן שברתי את היד במהלך העונה, אומנם יכולתי להמשיך להתאמן אבל לא יכולתי לשחק. בתקופה הזו דאגתי לשמור על אורך חיים ספורטיבי ובריא ובמקביל המשכתי לעבוד קשה אף יותר מהרגיל דווקא בתקופת הפציעה, בשביל להיות דרוך ומוכן לקראת פתיחת העונה הנוכחית בעזרת התמיכה של הצוות המקצועי הנפלא של המועדון ואני שמח שמשטר האימונים הוכיח את עצמו.

לפני כמה שבועות ספגתם תבוסה קשה מהפועל תל אביב והצלחתם להתאושש שבוע לאחר מכן, יש לך הסבר?

דנין: "קיבלנו מכה קשה שהשאירה אותנו בהלם לאחר המשחק. אבל אנחנו יודעים שזה קרה גם לקבוצות גדולות מאיתנו ושהדבר החשוב ביותר היה להרים את הראש להתכנס ביחד ולהתרכז בלשפר את היכולת בצורה משמעותית כבר במשחק הבא. ואכן, ראו את התוצאות על המגרש. אני אישית יכול להבטיח שלא נציג יותר כזו יכולת נוראית".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן