הזדמנות שנייה – תערוכת ריהוט מקורית

0
90
יצירתו של רונן וסרמן. צילום אביב קורט

תערוכת יחיד 'הזדמנות שנייה' של האמן רונן וסרמן ו- SALE המותגים הגדול עם הנחות של עד 50% על מגוון המותגים במהלך חג הסוכות.

במהלך ימי החג תוצג תערוכת יחיד של האמן והמעצב רונן וסרמן, 'הזדמנות שנייה'- ובה פריטי ריהוט מקוריים הבנויים מחלקי מכוניות אותנטיים. "שימוש בחומרי גלם נפוצים וזמינים כדי לנפץ מיתוסים וכדי לקדם מודעות למחזור ושמירה על הקיים"- זהו המוטו של האמן.

המעצב והמהנדס בעברו, רונן וסרמן, המכונה גם 'אישפח', בוחר למתוח את גבולות העיצוב והאמנות השימושית תוך שימוש בחומרי גלם זמינים מעולם הרכב. רונן וסרמן עוסק במחזור במלוא מובן המילה בסקאלה שבין שימושי לאמנותי, תוך שהוא אוסף חלקי פח מכלי רכב ואופנועים שיצאו משימוש וגם כאלו שהם תוצר שיתוף פעולה עם מותגים מעולם הרכב.

בין הפחים שעשה בהם שימוש: דלתות, מכסי מנוע ובגאז', כשהוא חותך, מרתך, מכופף, ומשחיז, מפיח חיים חדשים בחלקי הפח המיותמים. דלתות של מכונית הופכות תחת ידיו לשולחן סלוני עכשווי או ליחידת בר גבוהה. חלקה האחורי של מכונית שזה מכבר ירדה מן הכביש הופכת כבמטה קסם לספה מבריקה בהשראת דיינר אמריקאי.

רונן וסרמן מתייחס לחלקי הפח אותם הוא מפרק ממכוניות ואופנועים כביריעות פלסטיק גמישות הנכנעות לכל צורה שהוא בוחר תודות לשיטות עבודה שפיתח עם השנים בסטודיו שלו וגם לרקע שלו בטכנולוגיה מעולם הצביעה של כלי רכב. הכניסה פתוחה לקהל הרחב.

התערוכה מוצגת בימים אלה במתחם Home Desigm הממוקם באזור התעשייה החדש – פולג ריהוט גן. עוד נמסר, כי במקביל לתערוכה הפתוחה לקהל הרחב, יתקיים במתחם סייל מבצעים.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן