הותר לפרסום: הרב שמעון שר נעצר פעם נוספת

0
277
הרב שמעון שר
הרב שמעון שר. ארכיון נתניה און ליין

היחידה הארצית של המשטרה אישרה, כי הרב שמעון שר, יו"ר ועדת התכנון והבנייה ומי שהיה סגן ראש עיריית נתניה, נעצר, ביום שלישי בבוקר, בחשד, לכאורה, למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

בתום חקירתו הובא הרב שר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. בהסכמת הצדדים האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של הרב שר עד ליום שישי הקרוב.

בבקשה להארכת מעצרו טענו נציגי המשטרה, כי הרב שר חשוד, כי "במסגרת תפקידו כסגן ראש עיריית נתניה וממלא מקומה וכיו"ר ועד לתכנון ובנייה בעיריית נתניה, ובמשך שנים רבות, פעל תוך ניצול סמכויותיו ומעמדו לקידום אינטרסים ופרויקטים של קבלנים ואנשי עסקים בעיר נתניה, בתמורה לקבלת שוחד".

עוד טענו נציגי המשטרה, כי "קיים יסוד סביר לחשש, כי שחרורו של הרב שר או אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי חקירה או משפט, להשפעה על עדין או לפגיעה בראיות בדרך אחרת".

זהו מעצרו השני. הרב שר נעצר בחודש ספטמבר שנה שעברה במסגרת פרשה 255, אשר בשיתוף להב 433, חקירות מס הכנסה ברשות המיסים עסקה בחשד, לכאורה, לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס על ידי מספר מעורבים בהקשר לתחום הנדל"ן בנתניה.

עם שחרורו של הרב שר, נאסרה עליו הכניסה למשרדי עיריית נתניה והחברה הכלכלית נתניה וכן נאסרה עליו הכניסה לישיבות הוועדה לתכנון ולבנייה שבראשה הוא עומד. התנאים המגבילים הוארכו שוב ושוב. בחודש פברואר השנה הוארכו התנאים המגבילים פעם נוספת, זאת למרות שתנאי ההרחקה הסתיימו מספר שבועות קודם לכן.

בחודש יוני, בהסכמת המשטרה, הוסרו התנאים המגבילים על הרב שר, הוסרה הרחקתו ממשרדי עיריית נתניה ואושר לו לחזור לתפקידו כיו"ר ועדת התכנון והבנייה.

כמו במעצרו הקודם מכחיש הרב שמעון שר את החשדות נגדו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן