הוארך מעצר ראש עיריית נתניה פיירברג איכר בשישה ימים

0
203
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר. צילום באדיבות עיריית נתניה

טלטלה קשה בנתניה: בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, בשישה ימים בחשד למעורבות בפרשת 255 – פרשת השוחד הקשורה לפרויקטים בנדל"ן בנתניה. במהלך הדיון בבקשה להארכת מעצרה אמרה פיירברג-איכר: "אין לי מה להסתיר – האמת תצא לאור".

פיירברג הגיעה למשרד להב 433 בשעות הבוקר, שם נחקרה באזהרה. במהלך חקירתה הוחלט לעצור אותה ולהביא לבית משפט להארכת מעצרה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בעשרה ימים.

בדיון להארכת מעצרה טען נציג המשטרה, כי "מדובר בחקירה מסועפת ומורכבת הכוללת חשדות כבדים. החקירה מתקדמת לפי המתוכנן, החשדות הולכים ומתעבים להם. בהתייחס לאישי הציבור, החשדות בעניינם עברו את משוכת החשד הסביר ואף מעבר לכך – בכך שחיללו את אמון הציבור שניתן בהם וניצלו את מעמדם הרב כדי להפיק תועלת ורווח כספי אסור".

בבקשה להארכת מעצרה מייחסת המשטרה לפיירברג חשד לכאורה ללקיחת שוחד, מתן שוחד, תיווך בשוחד, מרמה והפרת אמונים ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.

פיירברג באמצעות פרקליטה, עו"ד נתי שמחוני, הכחישה את החשדות נגדה ואמרה כי היא מכבדת את רשויות האכיפה ותשתף פעולה עם גורמי החקירה על מנת להביא לחקר האמת.

קודם למעצרה של פיירברג הובאו לחקירה, בשעות הבוקר המוקדמות, ארבעה חשודים נוספים, בהם סגן ראש עיריית נתניה חבר המועצה הרב שמעון שר. הארבעה נעצרו אף הם במהלך חקירתם והובאו למעצר ביחד עם פיירברג. בית המשפט האריך את מעצרו של הרב שר בשישה ימים נוספים.

בקשת המשטרה להאריך את מעצרה של פיירברג
בקשת המשטרה להאריך את מעצרה של פיירברג

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן