הוארך מעצר מיכאל לוי החשוד ברצח שי שירזי

0
329
שי שירזי נתניה
שי שירזי ז"ל. צילום מתוך אינסטגרם

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בני שגיא, האריך ביום שלישי השבוע את מעצרו של מיכאל לוי בן 28 מנתניה עד תום ההליכים.

בחודש יוני האחרון הוגשו נגד לוי כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין רצח שירזי. מכתב האישום, אשר הוגש על ידי עו"ד שרית שמש, עולה, כי לוי ושירזי הכירו היכרות מוקדמת. בשלב מסוים פרץ סכסוך בין השניים, ככל הנראה על רקע חובות של לוי לשירזי או מי מטעמו.

עוד עולה מכתב האישום, כי בעקבות הסכסוך גמלה בלבו של לוי החלטה להביא למותו של שירזי. כתב האישום מגולל את פרטי הירצחו של שירזי ובין השאר עולה, כי בתאריך ה-7.5.16 בשעות הערב החזיר שירזי את חברתו לביתה בראשון לציון, יחד עם חבר נוסף ולאחר מכן חזרו לכיוון תל אביב.

בסמוך לכך יצא הנאשם מביתו בנתניה, בכדי לגרום למותו של שירזי לאחר שנודע לו, בדרך שאינה ידועה, על מסלול נסיעתו של שירזי. הנאשם נטל אקדח חצי אוטומטי שהטמין מבעוד מועד במקום מסתור בקרבת בניין הסמוך לביתו. הנאשם חזר לביתו ויצא שוב בשעה 21:43 כשהוא נושא את האקדח בכיס של הקפוצ'ון אותו לבש. הנאשם ניגש שוב לעבר הבניין הסמוך, שם החזיק אופנוע בחניה ורכב על האופנוע כשהוא חבוש בקסדה שחורה לכיוון תל אביב.

בשעה 22:02, הגיע הנאשם מכביש החוף לצומת "הכפר הירוק" ופנה גם הוא שמאלה לכיוון רמת השרון. מיד אחר כך, עצרו שירזי והחבר בבנק ברחוב סוקולוב ברמת השרון. שירזי יצא מהרכב, הפקיד שיק בבנק, חזר לרכב והשניים נסעו לכיוון ביתו. לאחר זמן קצר הסתובבו בחזרה לכיוון רמת השרון ועצרו בשני קיוסקים שונים בהם רכש שירזי משקאות ונרגילה. שירזי וחברו חזרו ברכב לכיוון ביתו של שירזי כאשר הנאשם רכב על האופנוע בעקבותיהם.

בסמוך ל- 22:34, עצר הרכב ברמזור אדום ברחוב משה סנה, בפנייה שמאלה לרחוב אלי טבין, בכניסה לשכונת המשתלה. הנאשם הגיע עם האופנוע מימין לרכב, עצר בצמוד לרכב בסמוך למושב הנוסע וירה באמצעות האקדח, דרך החלון, שמונה יריות לעבר פלג גופו העליון של שירזי, בכוונה לגרום למותו.

במהלך הירי, שירזי הסתובב וניסה להתכופף בזמן שהנאשם המשיך לירות לעברו, עד שהמחסנית התרוקנה מקליעים. ארבעה קליעים פגעו בשירזי וקליע נוסף פגע ברגלו של החבר. מיד לאחר מכן, נמלט הנאשם מהמקום בנסיעה מהירה לכיוון רחוב בני אפרים, נטש את האופנוע, הטמין את האקדח בסמוך לאופנוע באזור מכוסה בצמחיה ונמלט מהמקום.

שירזי ביקש מהחבר, בכוחותיו האחרונים, להזמין אמבולנס ואיבד את הכרתו. אזרחים בעלי הכשרה רפואית המתגוררים בסמוך ושמעו את הירי, הגיעו במהרה, מצאו את המנוח ללא נשימה וללא דופק וביצעו בו עיסוי לב והנשמה. כוחות מד"א שהגיעו למקום ביצעו במנוח הנשמה ופעולות נוספות. המנוח פונה לבית החולים איכילוב תוך החייאה והגיע לבית החולים ללא סימני חיים. בבית החולים נקבע מותו.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טענה התובעת, עו"ד שרית שמש, כי בידי הפרקליטות צילומים ממצלמות הבניין בו מתגורר הנאשם, אשר נראה יוצא מביתו, הודעות דיירים מהבניין הסמוך שראו את האופנוע או אופנוע דומה חונה בחניית הבניין וכן צילומי נוספים ממצלמות בצומת הכפר הירוק בהם נראה רכב מאזדה ירוק מגיע לצומת ופונה שמאלה, כאשר לאחר שתי דקות מגיע אופנוע כשהרוכב לבוש בלבוש זהה ללבוש שלבש הנאשם כשיצא מביתו. שניות לפני הירי נראה במצלמות רכב המאזדה ואחריו אופנוע ברחוב משה סנה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן