דמעות האושר של רן רול

0
103
רן רול. צילום ארכיון: ניר אנשר לנתניה און ליין - ksn

רן רול, השחקן ששורף הכי הרבה קילומטרז' בקבוצה, לא הצליח להסתיר את התרגשותו אחרי כיבוש השער.

השחקן הנמרץ שחתם בעונה הקודמת בקבוצה והיה בורג מרכזי בחזרה לליגת העל עובר ביחד עם כל מכבי נתניה עונה לא פשוטה. רק לפני שבועיים עמד רן רול עם דמעות בעיניים אחרי ההדחה מהגביע וניסה עדיין לשדר מעט אופטימיות ושהמצב לא אבוד.

פרשנים רבים, האמת שגם אוהדים, הרימו גבה שמאמנה לשעבר של נתניה, יוסי מזרחי, השאיר את השחקן בסגל הקבוצה – לראשונה  גם בליגת העל – אבל השחקן שעובד אולי הכי קשה במגרש ולא מפסיק לרוץ לרגע, מחזק את הספקות של כולם לגבי הישרדותה של נתניה בליגת העל ולו עצמו להמשיך לתרום כשחקן באנקר – גם בתקופה המחודשת מאז הגעת הצוות המקצועי החדש בראשות המאמן רוני לוי. בראיון לנתניה און ליין – ksn הוא מדבר על התחושות ובעיקר על התקווה.

 רק לפני שבועיים נדמה היה שהאור כבה על מכבי נתניה, ושבועיים אחרי הכל השתנה. למה?

"ההבדל עצום, כי בקבוצה מנשבת רוח חדשה ורואים את זה. אני שמח שעשינו תוך שבוע שש נקודות מאוד חשובות. אני מאמין, שכדורגל הוא לא רק טכניקה, אלא גם לב ונשמה – מי שנותן את כל כולו ומאמין ומשחק עבור הסמל, התוצאות בסוף יגיעו".

 האם נפגעת מהביקורת שספגת, במיוחד מהקהל של הקבוצה?

"תראה, זה אף פעם לא נעים, אבל אני תמיד אתאמץ יותר ועוד יותר על המגרש. ידעתי שהקהל, בסופו של דבר, יראה את זה.  עובדה שגם הקהל עכשיו פרגן לי בגדול. הם, בסופו של דבר, הכוח של ההצלחה שלנו".

 אחרי הגול שהבקעת נדמה היה שאתה על סף בכי מהתרגשות. עד כמה נכון התיאור?

"השנה אינה קלה לכולנו. הגענו למשחק, כולנו, עם רעב אמיתי לניצחון. הגענו עם רצון אמיתי – גם מבחינה מקצועית, במיוחד לאור המחסור בשחקני הרכב, להוכיח שאנחנו, יחד עם הצוות המקצועי בראשותו של רוני לוי, יכולים לעשות את זה. ועכשיו, אחרי שני ניצחונות חשובים וקשים, הכול התפרץ החוצה".

 עד כמה הפריעו לך התגובות הגזעניות של אוהדי בית"ר ירושלים שהופנו לאיאד אבו עביד?

"התגובות המכוערות האלה הפריעו לכולנו. לכל השחקנים וגם לכל אוהדי מכבי נתניה. אסור שדברים כאלה יקרו בכלל ובוודאי לא בספורט. איאד שחקן צעיר והוא היה מאוד נסער ובצדק רב. אנחנו, כל שחקני הקבוצה, הסגל המקצועי וההנהלה, עומדים מאחוריו".

 מה בפועל השתנה באימונים ובדרישות עם כניסתם של רוני לוי ורונן גבאי לתפקיד ?

"קשה לי להסביר את זה ככה בשלוף. אני חושב שכל השחקנים נותנים יותר מעצמם. ייתכן שהגעתו של רוני לוי והסטת כל הדיבורים על מצב הקבוצה לשיחות מקצועיות בלבד, סייעה רבות. מה גם, שאנו מתמקדים בעמידה טקטית, בסגירה טובה יותר ובמשחק של יחידה אחת".

האם לטעמך זה הסגל שישאיר את הקבוצה בליגה?

" אין לי בכך ספק. אמרתי את זה גם שזה היה נראה הרבה יותר גרוע ולא לקחנו נקודה.  היום, כמובן אני בטוח שה יקרה".

 

 

(ביום שבת תפגשו את הפועל פתח תקווה. אם תנצחו תפתחו פער של עשר נקודות מהקו

"נכון, אני מסכים איתך שזה משחק מאוד משמעותי.  בלי קשר למשחק הזה, אנחנו ניגשים לכל משחק כאילו מדובר במשחק הכי משמעותי לקבוצה. אין לנו את הפריבילגיה להתייחס לכך אחרת".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן