גרדרובה: יריד הביגוד החברתי השני להכשרת נוער יצא לדרך

0
187
גרדרובה נתניה
חברי גרדרובה - המיזם העסקי-חברתי. נתניה 2016

ביום שלישי  (15.03) תציין עמותת "קצב לחיים" את יריד האפנה החברתי השני בנתניה: מיזם עסקי, המבוסס על עקרונות העסקים החברתיים, בו יימכרו מותגי ביגוד יד-שנייה למען הכשרת נוער לתעסוקה ויזמות. מהעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי נמסר למערכת נתניה און ליין, , כי את היריד יקיימו היזמים במבנה "הגג", הבית לצעירים בנתניה, שבמסגרת מיזם 'הקפסולה' "פותח המיזם העסקי הכי חברתי שיש".

עמותת "קצב לחיים" הוקמה בחודש אוקטובר 2015 על-ידי קבוצת צעירים וצעירות מנתניה בטווח הגילאים 20 עד 30. מטרת העמותה, כך נקבע, להעצים את בני הנוער בעיר באמצעות מתן כלים מקצועיים לפיתוח עסקים ויזמות ובדרך להרוויח את כסף באמצעות עבודה במיזם עצמו. העמותה הגתה את המיזם העסקי-חברתי (קצת גוגל: ארגון בעל מטרות חברתיות אשר אותן מממש באמצעות כלים עסקיים) "גרדרובה", שמטרתו להקנות כלים לחיים לבני הנוער וזאת באמצעות מכירת בגדי יד שנייה אופנתיים וממותגים. מאז ועד היום, המיזם מלווה על-ידי אנשי מקצוע מטעם הקפסולה, בהם יועצים ומומחים בתחומים שונים הקשורים לתחום העסקים והיזמות.

ביריד הראשון הגיעו מעל 300 מתושבי נתניה והסביבה שרכשו מאות בגדים. כעת, לרגל חג פורים, יקיימו אנשי "גרדרובה" יריד שני, ססגוני יותר, הכולל בנוסף תחפושות וגם אמן קריקטורות לאווירה. כמו ביריד הראשון, כך גם גם בשני, יועסקו בני נוער והכנסות היריד יופנו להמשך פעילות המיזם והרחבתו.

לירן פאייר, ממקימי היריד, הרחיב לנתניה און ליין: "המטרה שלנו, כמקימי העמותה, היא לתת לנערים ולנערות כלים להצלחה בחיים. הם מקבלים סדרה של שיעורי חינוך, שיעורים עסקיים כמו איך לתמחר, לשווק ולפרסם – כאשר היריד מהווה שיא מקצועי. ביריד קולקציות ביגוד החל מעשרה שקלים לפריט והכל ממותגים מובילים. קריקטורות חכמות ומצחיקות על חולצות באמצעות טכניקת ציור מתקדמת וכמובן תחפושות לפורים, לילדים ולמבוגרים. אנחנו מזמינים את כל הציבור גם לרענן את הקולקציה וגם לעשות טוב לאחרים. היריד ייפתח בשעה 17:00 עד השעה 21:00 או עד גמר המלאי".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן