גינת פרפרים תוקם בבית ספר יהודה הלוי בנתניה

0
113
סיור לימודי במקום בו תוקם הגינה. צילום יח"צ

סטודנטים במסלול הנדסאי אדריכלות נוף של מכללת אורט כפר סבא  יתכננו ויקימו גינה למשיכת ציפורים ופרפרים בביה"ס הממלכתי  'יהודה הלוי' בנתניה.

בימים אלה יצא לדרך פרויקט יוצא דופן, אשר מעורבים בו מוסד לימודי טכנולוגי וביה"ס הממלכתי ניסויי לחינוך מיוחד בנתניה, 'יהודה הלוי'.

במסגרת קורס תכנון של שנה א' במסלול להנדסאים באדריכלות נוף של מכללת אורט כפר סבא, במהלך החדשים מרץ-יוני, יתכננו הסטודנטים חלק מחצר בית הספר 'יהודה הלוי', כאשר היעדים הם, תכנון גינה למשיכת ציפורים ופרפרים והצבת כיתות חוץ להסברים ופעילות. במסגרת הפרויקט גם תיבננה ותוצבנה בגינה תיבות האכלה וקינון לציפורים.

הסטודנטים קיימו סיור לימודי בביה"ס בהובלת הצוות של ביה"ס, פגשו את התלמידים ובדקו את המקום. הסטודנטים יגישו את הצעותיהם לפרויקט במהלך חודש יולי, ועדה משותפת מטעם סגל המרצים במכללה ונציגי בית הספר ע"ש 'יהודה הלוי' יבחנו את ההצעות ויבחרו בהצעה שעל פיה יבוצע הפרויקט.

ערן הלוי, ראש המחלקה להנדסאי אדריכלות נוף ממכללת אורט כפר סבא, מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "הפרויקט עם ביה"ס יהודה הלוי מעניק לסטודנטים חוויה המשלבת תרומה ונתינה לאוכלוסיה שונה מצד אחד, ומאידך, תחושה של העולם האמיתי המקצועי. עשייה מקודשת זו, לצד חשיפה והתמודדות מקצועית אמיתית בעולם, אמורים להכניס אוירה נעימה וחיובית לביה"ס הכה יחודי הזה, והקשר עם התלמידים מכניס נשמה והתרגשות לסטודנטים. אנו מאד גאים לקחת בו חלק".

אורית בסטקר, מנהלת ביה"ס הניסוי יהודה הלוי בנתניה מסרה: "הקשר עם הסטודנטים עבור תלמידנו הוא חווייתי ועוצמתי. גם התוצאה הסופית של הכנסת הטבע למסגרת הבית ספרית היא תוספת מעצימה וחשובה. הצוות והתלמידים נרגשים מאד מהמפגשים שכבר קרו ושעוד יבואו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן