גיל פישל מאמין בדרך

0
145

גיל פישל, מאמנה החדש של קבוצת הנוער של טוברוק, בראיון ראשון. האם יצליח פישל להיכנס לנעליים הענקיות שהשאיר רונן גבאי?

את העונה הנוכחית החל פישל בקבוצה הבוגרת של הפועל חדרה בליגה א צפון, אך ההצעה לאמן את קבוצת הנוער של ביתר טוברוק טרפה את הקלפים, ופישל החליט לחזור לעיר בה אימן שנים כה רבות. מאז הצטרפותו של גיל פישל לקבוצה, רשמה הקבוצה שני ניצחונות חשובים  והחלה לחזור למסלול. תפסתי לשיחה קצרה את המאמן החדש, וזה מה שהיה לו להגיד.

גיל פישל
גיל פישל

כמי שהגיע מצידה השני של העיר, איך הייתה קבלת הפנים שלך בטוברוק?

"הצוות המקצועי וההנהלה קיבלו אותי בזרועות פתוחות עם המון הערכה.  אני מכיר את אריק איזיקוביץ שנים רבות ומאז ומתמיד ושוררת בינינו הערכה הדדית והמון כבוד. אני שמח על ההזדמנות לעבוד במועדון שלו שחתום על כמה מהכישרונות הבולטים בכדורגל הישראלי של השנים האחרונות. בפן המקצועי זהו כבוד גדול עבורי לעבוד תחת בחירים בתחום כמו שלמה שרף ומוטי איווניר שחקוקים בהיסטוריית הכדורגל הישראלי והדרך שהם מכתיבים מוכיחה את עצמה לאורך שנים. חשוב לי לציין שגם החיבור שלי עם עוזר המאמן ומאמן הכושר ישראל זוויטי הוא חיבור מצוין. זוויטי איש מקצוע משכמו ומעלה ואין לי ספק שהחיבור בנינו יניב תוצאות מעולות להן תהיו עדים בקרוב".

מה בעצם גרם לך לחזור לאימון נוער?

"הגעגוע שלי לעבודה עם השחקנים הצעירים היא מה שהחזיר אותי, אני חושב שיש סיפוק גדול מאוד בעבודה עם נוער. התפתחות שחקן בגילאים הללו דורשת הקרבה ועבודה צמודה מקצועית ומנטלית,  ולזה בדיוק אני מתגעגע.  ביתר טוברוק מסמנת עצמה כבית חם לפיתוח שחקנים צעירים לקבוצות בוגרים, הרגשתי שזה המקום הנכון עבורי לקדם את דור העתיד בכדורגל הישראלי".

מה אתה מביא איתך לטוברוק?

"אני מביא איתי המון ידע וניסיון שצברתי במהלך השנים של הכנת שחקני נוער למעבר לליגות הבוגרות. אחרי שעבדתי בבוגרים מספר שנים אני יודע בדיוק מה מחפשות קבוצות הבוגרים, מה הדרישות מהשחקן ואיזה כלים יש להקנות לשחקן על מנת שיוכל להשתלב בצורה חלקה במועדוני בוגרים בארץ ובחול. אני חושב שהשילוב הזה יכול לעזור בקידומם של השחקנים והבאתם לבשלות לפני המעבר לכדורגל המקצועני".

אילו מטרות הצבת לך עם הקבוצה עד סוף העונה?

"קודם כל אני שמח שהצלחנו לחזור למסלול הניצחונות, אבל לפנינו עבודה רבה על מנת לשפר את סגנון המשחק, הנעת הכדור והיכולות האישיות של השחקנים. המטרה בטוברוק היא ברורה- לגדל כמה שיותר כישרונות אשר ישתלבו בליגות הבכירות ומעבר לכך להמשיך את המסורת של המועדון בכל הקשור לחינוך של השחקנים, על מנת לוודא שגם מי שלא יצא בסופו של דבר כדורגלן מקצועי יצא  אדם טוב וערכי יותר אשר יתרום לחברה".

אז מה תאחל לעצמך לשנה הקרובה?

"שנמשיך לעסוק בעשייה ובפיתוח של השחקנים, כי אין משמח מלראות שחקן שעבר תחת ידיך מככב בערב שבת במשחק המרכזי מעל מסך הטלוויזיה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן