ג'יוג'יטסו ברזילאי: המאמן וכוכב הסרטים הבינלאומי ביקר בקריית השרון

0
90
אקדמיה לאמנויות לחימה ומחול - נתניה
סדנא בינלאומית - עמית הראל ורודריגז באקדמיה לאמנויות לחימה ומחול - מרכז אלון, קריית השרון - נתניה

אבק כוכבים: במשך כשעתיים, כשהם רתוקים, הקשיבו, צפו והשתתפו כעשרים מחניכי וחניכות האקדמיה לאומנויות לחימה ומחול במרכז אלון – קריית השרון, להרצאה ולסדנא מעשית שהעביר רודריגו ארטיליירו (Rodrigo Artilheiro), אחד מבכירי המאמנים הבינלאומיים בג'יו גי'טסו ברזילאי. ארטיירו, אורחו של מנהל האקדמיה, עמית הראל, הרחיב על חשיבות התזונה הנכונה כמי שעוסקים בספורט, ערכי אמנות הלחימה והשפעתה על חיי העוסקים בה – תוך דגש על ערכי הבסיס: התנהגות מכבדת בכל מצב ובכל סיטואציה, כבוד להורים ולמבוגרים והתפיסה כי דווקא בגלל שלוחם חזק בזירה, אסור לו בתכלית האיסור להתנהג כבריון מחוץ לזירה. בחלק המעשה הוצגו טכניקות לחימה שונות.

רודריגו, המשמש כמאמן ראשי באמריקן טופ טים, השתתף בסרט "בלתי נשכחים" בכיכובו של סילבסטר סטלון וכן כמאמן ראשי בתחרויות "הלוחם האולטמטיבי" של ברזיל, זכה בעבר באליפויות אמריקה וברזיל.

לנתניה און ליין הרחיב עמית הראל (39). "אני, כמי שעוסק באמנויות לחימה מגיל עשר,רואה חשיבות רבה באירוח מאמן בינלאומי ברמה הגבוהה ביותר. היה חשוב לי להעשיר את הידע הנצבר של חניכיי, במפגש עם דמות חשובה ומשמעותית כל-כך בג'יו-ג'יטסו הברזילאי. הסדנא איתו תרמה רבות בהיבט החינוכי, בערכים אותם הוא מייצג וכמובן גם באפשרות להיחשף לטכניקות מדויקות ברמות כאלה". הראל, תושב קריית השרון, נשוי ואב לארבעה, מחזיק בחגורה שחורה בקראטה קיוקושנקאי – מגע מלא, וכן בחגורה סגולה בג'יוג'יטסו ברזילאי. האקדמיה לאומנויות לחימה שהראל עומד בראשה, מייצגת בישראל את מאמן הג'יוגיטסו הברזילאי, ריקרדו קוולנטי (ארה"ב), המחזיק בחגורה שחורה דן 5.

לכתבות נוספות בכל הקשור לעיר נתניה, אתם מוזמנים לבקר אותנו בעמוד הפייס או באתר נתניה און ליין – ksn – נתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן