בתמר אריאל בנתניה אלופים בפיזיקה

הישג ארצי נוסף לבית הספר הממ"ד תמר אריאל: שלושה מתלמידי בית הספר זכו במקומות הראשונים באולימפיאדת הפיזיקה הארצית של החמ"ד

0
339
מצטיינים בפיזיקה. צילום דוברות עיריית נתניה

תלמידי בית ספר תמר-אריאל קטפו הישג ארצי נוסף. שלושה תלמידי בית הספר זכו במקומות הראשונים באולימפיאדת הפיזיקה הארצית של החמ"ד. האולימפיאדה התקיימה במכון לב ובמכון טל שבירושלים.

במקום הראשון זכה התלמיד דדי לאל מכיתה יב'. במכון טל זכתה במקום הראשון התלמידה אורין סימני. התלמידה רינת לפקו זכתה במקום השני.

חיה רובינשטיין, מנכ"לית תמר אריאל, התייחסה לזכייה. "לזכות באולימפיאדת הפיזיקה זה ציון דרך. לזכות שנה אחרי שנה ביותר ממקום אחד זה כבוד גדול, המחייב לברר מה סוד ההצלחה.
אני מאמינה, שכמו שאמר מורטון מנדל, "הסוד טמון באנשים". במורה שלא מפסיק לחלום ובמערכת תומכת, מעודדת המוכנה להשקיע משאבים. מתוך הבנה שתחרויות מסוג זה פותחות בפני התלמידים שלנו צוהר לעולם הרחב. מאפשרות התמודדות עם אתגרים אינטלקטואלים ומסמנות נתיב בדרך העולה מעלה".

"מדובר במורה אחד, איציק גוילי, שלא מפסיק להציב יעדים, מטרות ולסחוף אחריו תלמידים ואנשי צוות. הברק בעיניו לא כבה והאמונה שלו בתלמידים- היא שמעוררת בהם את התשוקה ללמוד, לשאוף. לגלות עולמות חדשים ולרצות לכבוש פסגות".

"כמנהלת בית הספר אני מרגישה חובה וזכות לחשוף את תלמידנו לעולמות חדשים, לאתגרים, לגבהים רחוקים, מתוך ידיעה ברורה שגובה הכנפיים הוא כגובה החלום".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן