בתום מרדף וירי נעצרה כנופיית גנבי רכב

0
302
יחידת המתנדבים בקריית השלום. צילום באדיבות קריית השרון שלי

שלושה תושבי איו"ש, שוהים בלתי חוקיים נתפסו ביום חמישי, בחשד שעסקו בפריצה לרכבים בשכונת קריית השרון.

מהמשטרה נמסר, כי סמוך לשעה 05:00 התקבל במשטרה דיווח על חשד לפורצים ברחוב הגלעד בקריית השרון. שוטרים שהוזעקו למקום איתרו את החשודים וביקשו לעצור אותם. החשודים שהבחינו בשוטרים נמלטו מהמקום בריצה והתפתח מרדף. במהלך המרדף אף ירו השוטרים יריות באוויר על מנת לעצור את החשודים. זמן קצר לאחר מכן נתפסו שלושת החשודים.

עוד נמסר מהמשטרה, כי השלושה חשודים, בנוסף להיותם שוהים בלתי חוקיים, בהתפרצות למספר כלי רכב, תוך ביצוע פעולות הכנת לגניבתם. עוד נודע לנתניה און ליין, כי שני כלי הרכב שהיוו מטרה לחשודים ניצלו מגניבה והעברתם למשחתות רכב בתחומי הרשות הפלסטינית.

שלושת החשודים (29,9 ו-21) הובאו לבית המשפט להארכת מעצרם. המשטרה מייחסת להם עבירות של גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, אחזקת מכשירי פריצה, הכשלת שוטר בתפקיד וכניסה לישראל בניגוד לחוק, אולם החשודים מכחישים כל קשר לאירוע. שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, אנדקו סבחת – חיימוביץ, קבעה בהחלטתה, כי "המיוחס לחשודים מקים עילות מעצר של מסוכנות וחשש לשיבוש הליכי חקירה". השופטת סבחת – חיימוביץ האריכה את מעצרם של החשודים בארבעה ימים.

מקרה הפריצה אירע כשבועיים לאחר שעיריית נתניה הרחיבה, לטענתה את שירותי השמירה ברחבי נתניה ועקב כך תעלה את היטל השמירה שייגבה מהתושבים.

כפי שדווח בנתניה און ליין, ועד תושבי קריית השרון, לא המתין להגברת השמירה של עיריית נתניה ומזה זמן רב פועלת יחידת מתנדבים שהוקמה על מנת להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי השכונה. המתנדבים מסיירים לרוב בלילות ברחובות השכונה. היוזמה של ועד קריית השרון באה בעקבות ריבוי הפריצות והגניבות במזרח נתניה. בחודש מרץ האחרון החלו להארגן סיורים בשכונה, אשר הודות לנוכחות סיורים אלה לא פעם נמנעו פריצות וגניבות.

בעקבות האירוע קרא ועד קריית השרון לתושבי השכונה להתנדב ליחידת המתנדבים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן