בשב"ס רואים צל הרים כהרים

0
109
ריקו שירזי. צילום ארכיון נתניה און ליין

בעקבות מידע מודיעיני על כוונה לנקום את רצח בנו, שי שירזי, פרצו בלילה שבין רביעי לחמישי, לפנות בוקר, אנשי שב"ס לתאו של ריקו שירזי, ערכו חיפוש בתא ואסרו על שירזי לדבר עם איש מהעולם החיצון, למעט עם עורכי דינו.

פרקליטו של שירזי, עו"ד ג'קי סגרון, מתכוון להגיש עתירה דחופה, נגד החלטת השב"ס. עו"ד סגרון מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי נכנסו לתא במהלך הלילה נכנסו לתאו של שירזי, בעודו ישן, שבעה רעולי פנים, חיפשו לו בבגדים, באסלה ובכל מקום. רעולי הפנים אמרו לשירזי, שנבהל מהפריצה לתאו, שמעכשיו הוא לא יוכל לדבר עם אף אחד למעט עם עורכי הדין שלו למשך חודש.

עו"ד סגרון שמתכוון להגיש עתירה דחופה נגד ההחלטה, הוסיף: "אם יש ביצוע עבירה פלילית, אם יש קשירת קשר לפשע, שיעצרו אותו ויגישו כתב אישום במקום להסתמך על רכילויות. במי הוא ינקום? גם כך מאזינים לו לשיחות, גם כך הוא מבודד ומתירים לו ביקורים של משפחה רק מדרגה ראשונה. הביקורים מצולמים ומוקלטים. הם רואים צל הרים כהרים. הם באמת חצו גבולות כשהם עושים את זה בטרם הסתיימו 30 ימי האבל".

כזכור שירזי מרצה שמונה שנות מאסר במסגרת פרשה 512, בגין הפצת חשבונות פיקטיביות. מאז נעצר הושם שירזי בבידוד. שירזי לא הורשה לצאת ללויית בנו, שי, שנרצח לפני למעלה משבוע בתל אביב.

בדיון שהתקיים בעתירתו של שירזי לצאת ללוויה טען נציג המדינה, כי בידי המשטרה ושירות בתי הסוהר מידע המצביע על סיכון לחייו של שירזי והסובבים אותו, במידה ויצא ללוויה. עוד טען נציג המדינה, כי אבטחתו של שירזי תחייב הערכות כבדה ומיוחדת על מנת לשמור על חייו. עקב כך סורבה בקשתו.

מאז הרצחו של שי שירזי, נפוצו השמועות, כי שירזי האב, ינקום את נקמת בנו. כאמור בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לשירות בתי הסוהר, נאסר על שירזי ליצור קשר עם איש למעט עורכי דינו.

מייצג עו"ד ג'קי סגרון
מייצג עו"ד ג'קי סגרון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן