בית ספר ריגלר: מדע זה ב"טבע" שלנו

0
495
באדיבות בית ספר ריגלר

תלמידות ריגלר ביקרו בחברת התרופות "טבע" ; התלמידות למדו להפעיל מכשירים בטכנולוגיה חדשנית והשתתפו בתהליכים מדעיים מורכבים

 

במסגרת תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" שמפעיל ארגון "כל ישראל חברים", ביקרו זו הפעם השישית בנות שכבה ט' בבית הספר התיכון ריגלר נתניה בחברת התרופות "טבע" שבכפר סבא.

 

במהלך הביקור נפגשו הבנות עם נשים בכירות בחברה- מנהלות במחלקות המחקר והפיתוח המשתפות אותן בהישגי החברה, פיתוחיה והשווקים שאליהם היא מגיעה בעולם. כמו כן שמעו הבנות מפי המנהלות את סיפור חייהן האישיים והמקצועיים וכיצד הן משלבות חיי משפחה עם קריירה מוצלחת.

 

הבנות ביקרו במעבדות, למדו להפעיל מכשירים הפועלים בטכנולוגיה חדשנית ומפותחת והשתתפו בתהליכים מדעיים מורכבים.

 

מהנהלת בית הספר נמסר לנתניה און ליין – ksn, כי  חשיפת התלמיד כבר בגיל צעיר למודלים מצויינים לחיקוי הינה חלק חשוב בהתפתחות התלמיד ו"אנו בבית ספר ריגלר מזמנים לתלמידינו ימי למידה בחברות מהמובילות בארץ כחלק מתהליך הלמידה."

 

יש לציין כי בימים אלה ביקרו נציגות ההנהלה הבכירה של חברת טבע בבית הספר ריגלר כביקור גומלין, במטרה להכיר את בית הספר, לבחון המשך שיתופי פעולה ולפגוש את הבנות כשהן לומדות במעבדות המדעים והמחשבים.

 

במפגש הציגו מנהלי בית הספר את המגמות המדעיות הפועלות בבית הספר ודיברו על החשיבות שהם רואים בפיתוח עתודה מדעית. הבנות הציגו בפני הנציגות את הפרוייקטים המצוינים שעשו בשנה שעברה במסגרת כיתת המצויינות המדעית, פרויקטים שאף זכו בתחרויות ארציות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן