בין אביב לקיץ

0
131
אופנה נתניה - אורלי אשריאן
חולצה מכופתרת ומשובצת - עם או בלי שרוולים - תמיד באופנה. צילומים אורלי אשריאן

עונת המעבר, זו שמחברת לה בין האביב לקיץ, היא עונה מבלבלת מאוד בכל מה שקשור ללבוש. חמסין במהלך היום וצינה בלילה מאלצת את כולנו, בנות המין החזק, לאלתר בין בדים מאווררים באורכים שונים. אז כן, לפני שנשתגע ונטען שאין לנו מה ללבוש, ננצל את עונת המעבר למיקס אנד מאטצ'.

חולצה ארוכה דקה עם חצאית ונעלי בובה (כן כן, סוף סוף ללא גרביון) או חצאית קצרה ומגף – בעונת המעבר הכל הולך. חצי הכוס המלאה של עונת המעבר נובעת, דווקא, מהשילובים הרבים שניתן לבצע בין ארוך לקצר. אני, אישית, מעדיפה את הלוק הקלאסי. את צבעי הפסטל אני שומרת כמעט עד לקיץ. בעיני, חולצה מכופרת (רצוי משובצת), עם חצאית קצרה ונעלי עקב, זהו פתרון מצוין ליום-יום. היתרון הוא, שבאמצעות תיק ערב ונעלי עקב, הלוק יכול להתאים בשקט לאיזשהו דייט.

לא בכדי בחרתי במכופרת משובצת. טרנד המשובץ שבלט מאוד בעונה הקודמת, בולט גם העונה. סגנון השרוול הארוך והגזרה הישרה מתאים, בכל פעם מחדש, לשורה ארוכה של התאמות- אבל לא רק.

חובבות הצבעים תוכלנה למצוא העונה מגוון רחביותר של צבעים ודוגמאות של משבצות יותר גדולות- עם שרוול ארוך, קצר וגם ללא שרוול כלל.

החצאית בתצלום, אגב, מלווה אותי כבר יותר משנתיים. הצבע השחור, כידוע, תמיד היה ויהיה באופנה והכי קל להתאים לו חולצה, כמעט בכל צבע. החצאית הזו לא רק שמתאימה לכל חולצה, אלא שהיא מאפשרת משחק נרחב בבחירת הנעל: עם עקב או בלי, סנדלים או סניקרס (לא לשכוח גרבי חצי). את הנעליים, אגב, רכשתי מחנות בשם ברשקה בלרינה, שהסניף שלה הקרוב לביתי ממוקם בקניון עיר ימים – נתניה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן