בוטל כתב אישום נגד בני זוג שהואשמו בעבירות בנייה

1
101

בני הזוג טענו שרבים ובהם המועצה ביצעו עבירות בניה ולא הוגשו נגדם כתבי אישום; בני הזוג מתכוונים להגיש תביעה לפיצויים

בוטל כתב אישום נגד בני זוג בגין עבירות בנייה. נגד בני הזוג המתגוררים באחד היישובים באזור הוגש, לבית משפט השלום בנתניה, כתב אישום על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה.
מכתב האישום טענו פרקליטי ועדת התכנון, כי בני הזוג בנו על שטח גדול ללא היתר בניה, השתמשו בשטח שנבנה ללא היתר בניה ובנוסף בנו גדר בשטח ציבורי במושב.

פרקליטיהם של בני הזוג עורכי הדין ורד כהן ורענן בר און טענו, כי בטרם יתייחסו לכתב האישום, יש לטפל בטענות מקדמיות. עורכי הדין הצליחו להוכיח, שהמועצה האזורית בנתה כביש בתוך שטח פרטי של בני הזוג וחרגה בעצמה בבנייה. לטענתם מדובר באיכפה בררנית, כי לא הוגש נגדה כתב אישום. עוד טענו, כי ישנם בתים רבים במושב שביצעו עבירות בנייה, אולם לא הוגש נגדם כתב אישום.

בעקבות טענותיהם של עורכי הדין כהן ובר און ולאחר שנבחנו הטענות, החליטה הוועדה המקומית לחזור בה מכתב האישום נגד בני הזוג. בנוסף התחייבה הוועדה לתכנון, בכתב, שלא יוגש כתב אישום נגדם לעניין עבירות הבניה, שלטענתם, ביצעו בני הזוג. בית משפט השלום בנתניה אישר את ביטול כתב האישום

נמסר, כי בני הזוג מתכוונים להגיש, באמצעות פרקליטיהם, תביעה לפיצויים בגין הכביש שנבנה, לטענתם, בשטחם הפרטי. עורכי הדין כהן ובר און, העריכו, כי מדובר בסכום פיצוי של מיליוני שקלים.

מייצגים עורכי דין ורד כהן ורענן בר און

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן