בואו נדבר על אלכוהול/ בן עובד

0
135
בן עובד

היי, אני בן. ואין לי ממש זין לכתוב על הבנה ואהבת החיים, לנצל את הרגע וכל שאר הבולשיט. לא שיש לי בעיה עם קטעים רוחניים וזה, גם לי הייתה תקופה שהארון שלי היה כולו מחנות העין השלישית והייתי בטוח שהספרה שלנו היא רק אחת מיני רבות ושבחיים הבאים שלי אהיה פרפר מלכותי אם רק אחשוב מחשבות שלוות וזה באמת מרגיע אבל האופי שלי שכולל הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות די מפריע לכן אני צריך לבחור לעצמי דרך אחרת.

מכיוון שבתקופה זו אני יושב ושותה רוב הזמן אז זו אחלה הזדמנות לדבר אתכם על משהו שיהיה לכולנו פנאן. אלכוהול.

*הערת כסת"ח צריכה מוגזמת של אלכוהול הינה מסוכנת. אין לנהוג ולשתות יחדיו. ונמשיך

לשתות זה סבבה. וכדי להוכיח את זה אשתדל להכיר לכם את הצדדים היותר כיפיים בתחום. יצא לכם פעם להשתתף באולימפיאדת בירה? עניין של חוויה לכל החיים. לשבת בחו"ל ולשתות באיזה בר אפלולי ולקבל תחושה אחרת לגמרי ממה שאתם רגילים בפאב השכונתי שלכם? לראות את המשפחה משתכרת בארוחת חג? (פוטנציאל לטראומה לכל החיים לחלקנו, אני יודע)

בנוסף, אשתדל להעלות קצת מידע על אלכוהול כדי שלפחות נבין על מה אנחנו מדברים, עדכונים על אירועים שיש בקרוב וכל מיני דברים חדשים בתחום.

אגב, אני לא יודע מה אתכם, אבל אני איש בירה וויסקי. תנו לי לשתות בירה עם מלא צ'ייסרים של ויסקי בצד ואני מאושר. קצת לא מבין את אוהבי הוודקה עם תוספת, למרות שוודקה טובה זה דבר נפלא (לא, גרייגוס זה לא טוב) ורק בכוס שאט עם משהו לנשנש בצד, תוצר של חינוך מברה"מ לשעבר שעברתי בשנים האחרונות. אני גם אוהב טקילה טובה ביום חם ליד הבריכה וגם על יין טוב אני אזרום בכיף בהתאם לאירוע.

אוקיי, אני אוהב את כל האלכוהול. זו לא אשמתי, פשוט יש כל כך הרבה ולא נעים שיתבזבז.

בכלל להתאים אלכוהול לאירוע שאתה נמצא בו זה דבר חשוב. זה סבבה לדפוק 12 צ'ייסרים של הוויסקי האהוב עליך ביציאה עם החבר'ה כשאתה לא נוהג. מצד שני, אם הבוס מציץ עליך כי זה אירוע חברה הייתי ממליץ להיות קצת יותר סולידי, אלא אם כן אתה רוצה להתפטר וסוף סוף לומר לו מה אתה באמת חושב עליו, שזו אחלה דרך להתפטר ואם מישהו יהיה מספיק חכם גם לצלם יש סיכוי ללהיט יו טיוב ומשם הדרך לפרסום סלולה. היי, אם ג'סטין ביבר יכול, כל אחד יכול.

ושתדעו לכם, אלכוהול בצהריים זה דבר כיף. שליש בירה באמצע יום סידורים ארוך באמת יכול לעשות את היום הרבה יותר נחמד. וזה גם בריא, קראתי איפשהו….

בקיצור, אם גם אתם אוהבים אלכוהול אני בטוח שיהיו לכם כמה דקות להעיף מבט. אם לא נראה לי שיש כמה טורים על מודעות והגשמה עצמית פה ליד.

לסיום, מכיוון שאני לא ממש מחשיב את עצמי כאיש בעל קומה, כלומר מטר שמונים וצ'ופצ'יק זה סבבה אבל זה לא יוציא אנשים לרחובות אז אני רוצה לצטט פה מספר אנשים שעשו כמה דברים בחייהם ויתמכו בי בעניין הזה:

"הפקתי הרבה יותר מהאלכוהול, משהאלכוהול גבה ממני" – ווינסטון צ'רציל

 "בירה חזקה היא החלב של הזקנים" – מרטין לותר קינג"

"מי שהמציא את הבירה היה אדם חכם" – אפלטון"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן