בגלל האהבה: ניסיון התאבדות כפול בנתניה

3
262
תמונת אילוסטרציה של סכין מגואלת בדם
תמונת אילוסטרציה. פוטוליה

צעיר וצעירה בני 19 ניסו להתאבד הלילה בדקירות, ככל הנראה בעקבות התנגדות הוריהם לאפשר להם להתחתן. במשטרת נתניה נפתחה חקירה

הבוקר (שבת) התקבל במשטרת נתניה דיווח על מקרה של דקירות שאירע בשטח בית ספר "יונתן בעיר". כוחות משטרה בפיקודו של מפקד משטרת נתניה, נצ"מ דורון תורג'מן, הגיעו למקום ומצאו שם צעיר וצעירה דקורים. הצעירה הייתה במצב קל ואילו מצבו של הצעיר היה קשה יותר.

מחקירה ראשנית עולה, כי על פי החשד, הורי שני הצעירים התנגדו לרצונם של הצעירים להינשא. עקב כך החליטו השניים להתאבד. עוד על פי החשד דקר הצעיר את חברתו ולאחר שחשב שהיא מתה עלה על גג בית ספר יונתן ודקר את עצמו.

לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי שני הצעירים פונו לבית חולים "לניאדו" להמשך טיפול רפואי. במשטרה הוחלט לעצור את הצעיר, כשמצבו יאפשר זאת. החקירה נמשכת.

3 תגובות

  1. מאיפה להתחיל בכלל ?..
    אולי דווקא מהסוף מהתוצאה שעלולה הייתה להיגרם.
    מה עדיף למשחות של בני הזוג הצעירים הללו, 2 קברים עם פרחים או שיחיו באהבה!
    מי שם את המשפחות להחליט עבורם האם זה נכון להם להיות יחדיו ?. אהבה זה הדבר הכי חזק, רגש שולט על המוח, ברגע שהרגשות שולטים ומונעים מאהבה טהורה, ההיגיון לא עובד! במצב דברים כזה פשוט לא רואים כלום! מסך שחור.. אני קורא למשפחות לחבק את הזוג, לעטוף אותם באהבה. לתת להם ללכת עם הלב שלהם, עם הרגש, עם האהבה!
    הימים בהם ההורים החליטו לנו, עברו חלפו מן העולם.. מבין אתכם, מזדהה אתכם, ומוכן אפילו לבוא ולדבר עם ההורים שלכם.
    בריאות ואהבה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן