אשתו של אסי אבוטבול למעצר בית

0
134
החיפושים אחר הגופה. צילום נתניה און ליין

לאחר שבילתה את חג השבועות בתא המעצר, הגיעו המשטרה ופרקליטתה של קרל אודיה אביטל, אשתו של אסי אבוטבול, להסכמות על שחרורה למעצר בית.

אביטל נעצרה בתחילת השבוע בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש הליכי חקירה, ביחד עם אחרים, בקשר לתיק רצח משה הדס משנת 2000. גם לפני כשנתיים נעצרה אביטל ונחקרה לגבי פרשת הירצחו של עו,ד יורם חכם. באותה חקירה נשאלה גם לגבי פרשת היעלמו של משה הדס, אולם המשטרה לא הצליחה לקשור אותה לחשדות ובסופו של דבר לא הוגש נגדה כתב אישום. גם הפעם הכחישה אביטל בתוקף את החשדות נגדה ופרקליטתה, עו"ד חיה מלול טענה, כי "הם כל החקירה שלה מנסים להבין ממנה אם היא יודעת איפה הגופה. היא לא יודעת איפה הגופה. לצורך העניין אני חוזרת ואומרת, גם אם היא יודעת איפה הגופה יש לה הגנה מהחוק. יכול להיות שליחב"ל יש בעיה, זה לא המקום, המקום הוא לפנות למחוקק ולשנות העבירה".

בית המשפט האריך את מעצרה עד לאחר חג השבועות. ערר שהגישה עו"ד מלול נדחה. בבקשת הערר טענה עו"ד מלול, כי "גם אם יש להם ראיה שהיא יודעת איפה מוסתרת הגופה – עדיין לא מתקיימת עילת מעצר בעניינה, אלא אם כן רוצים להחזיקה כבת ערובה, על מנת להגיע לבעלה" והוסיפה, כי "אני מסיקה כי היא בת ערובה ועל כן אבקש להורות על שחרורה. מדובר בעוררת ללא עבר פלילי, שכל הזמן מגיעה לחקירות". אולם כאמור, בית המשפט המחוזי דחה את הערר ואביטל הושארה במעצר עד לאחר חג השבועות.

היום – יום חמישי הובאה לבית משפט השלום בראשון לציון. במהלך הדיון מסר נציג המשטרה, כי המשטרה הגיעה להסכמה עם פרקליטתה של אביטל לשחררה בהסכמה ל-10 ימי מעצר בית וכן איסור יצירת קשר כלשהו עם המעורבים בפרשה. סגן נשיאת בית משפט השלום בראשון לציון, השופט שמעון שטיין, אישרה את הבקשה ושחרר את אביטל ל-10 ימי מעצר בית מלא.

בתוך כך ממשיכה המשטרה בחיפושים אחר גופתו של משה הדס, אשר נעלם לפני כ-17 שנים וכלל הנראה נרצח. החיפושים החלו בשבוע שעבר באזור שלולית החורף בנתניה, זאת לאחר במסגרת פרשה 512 הגיע לידי חוקרי המשטרה מידע אודות הדס, אלא שעד עתה לא הצליחו במשטרה למצוא את גופתו או עקבות גופתו של הדס.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן