ארואיקה: הברק המוזיקלי של הדור הצעיר

0
81
איתמר זורמן - תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית
איתמר זורמן והכינור. צילום יח"צ באדיבות תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית

 

שיתוף פעולה ראשון בין המנצח האמריקני הצעיר בנג'מין שוורץ, כוכב עולה בעולם הניצוח שגדל מספר שנים בישראל, לבין המטאור הישראלי בעולם הכינור, איתמר זורמן, מבטיח ברק מוזיקלי חדש.

שוורץ, כיום מנהלה המוזיקלי של תזמורת ורוצלב, כבר צבר לזכותו קריירה מרשימה. ברשימת התזמורות בהן שימש כמנצח אורח: תזמורות בטוקיו, בלגיה, איסלנד, דנמרק, הפילהרמונית של לוס אנג'לס, התזמורת המלכותית בשטוקהולם, ה- בי.בי.סי של סקוטלנד, הקאמרית של סנט פול ועוד.

זורמן, בן ה- 29, זכה בשנת 2011 בפרס הראשון בתחרות צ'יקובסקי במוסקבה (הוא בנם של המוזיקאים אסתרית בלצן ומשה זורמן), ועוד פרסים יוקרתיים, ביניהם קרן בורלטי-בויטוני לשנת 2014 ופרס אייברי פישר של לינקולן סנטר בניו-יורק לשנת 2013. פרסים נוספים בהם זכה כוללים, בין היתר, את הפרס הראשון ופרס מיוחד עבור ביצוע קונצ'רטו מאת מוצרט בתחרות הבינלאומית לכינור בפרייבורג (0102) ואת התחרות לנגינת הקונצ'רטו מאת ברג של ג'וליארד (2011). זורמן, מטפח קריירה בינלאומית עשירה, לרבות הופעות כסולן עם תזמורות נחשבות רבות, ביניהן עם תזמורת מרינסקי תחת שרביטו של וולרי גרגייב, התזמורת הפילהרמונית הישראלית עם זובין מהטה, הסימפונית טוקיו תזמורת חלדרס בקונצרטחבאו ועוד.

לתרבות נתניה און ליין – נתניה נמסר מתזמורת נתניה, כי סדרת הקונצרטים תתקיים בין התאריכים 5.5.16 – 15.5.16. עלות כרטיס תנוע בין 90 ועד 145 שקלים. בנתניה תופיע התזמורת בתאריך 8.5 – היכל התרבות העירוני – נתניה – בשעה 20:00.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן