"אני בחופש, תסתדרו לבד"

1
108
הקומיקאית והסטנדאפיסטית נויה מנדל. צילום ישראל ברדוגו

מתיחת פנים למחלקה לתרבות תורנית: השחקנית והסטנדאפיסטית נויה מנדל, תעלה בנתניה את הצגת בידור לנשים עייפות וגברים אמיצים.

על השאלות מה קורה לאם שהחליטה לקחת הפסקה מהמשפחה, הבעל, הילדים, החוגים, הסנדוויצ'ים ובעיקר מהחמות, תענה השחקנית והסטנדאפיסטית, נויה מנדל, בהצגת בידור חדשה שתועלה ביום שלישי הקרוב (י"ב אדר תשע"ה, 03.03.15) באולם תשובה במכללה האקדמית נתניה.

המופע, בכיכובה של מנדל, שחקנית וסטנדאפיסטית דתייה, מתחבר לנקודות הדופק והצחוק של כל סוגי הקהל: צעירים, מבוגרים, דתיים, חילוניים, נשים, גברים, יהודים, מוסלמים, אנשי הייטק, עקרות בית ועוד. בהצגת היחיד היא בוחנת באמצעות חוש הומור מפותח, את שגרת היום המטורפת של משפחה ישראלית ממוצעת – תוך שהיא מעלה על "שולחן" הניתוחים האישי שלה את כל אותן "פרות" קדושות שמעולם לא דיברו עליהן.

מהמחלקה לתרבות תורנית בעמותה לחינוך בלתי פורמאלי נמסר כי המופע הינו "יריית פתיחה" לשלל אירועים נוספים שיתקיימו בימי הפורים ושההצגה "אני בחופש תסתדרו לבד", "היא דרך נהדרת לפתוח את חגיגות פורים. המופע, המועלה בשפה נקייה, מתאים לכלל המגזרים. במופע עצמו הושקע רבות בתפאורה דינאמית המשתנה בהתאם לסצנות, קטעי מוזיקה מקורית ואפקטים ייחודיים. והעיקר הזדמנות לצחוק על החיים".

סגנית ראה"ע נתניה, ד"ר אביטל לאופר. צילום רן אליהו
סגנית ראה"ע נתניה, ד"ר אביטל לאופר. צילום רן אליהו

"מתיחת הפנים התרבותית, אשר נרשמת בחודשים האחרונים במחלקה לתרבות תורנית", כך הסבירה לנתניה און ליין – ksn ד"ר אביטל לאופר, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך: "נועדה לענות על צורך קיים בציבור הציוני-דתי בנתניה ובאזור, אשר צורך תרבות ומופעי מוזיקה ובידור. מופע הסטנדאפ של 'אנדרדוס' שזכו למיליוני צפיות ביו-טיוב וכעת מופע הבידור של השחקנית והסטנדאפיסטית נויה מנדל, פותחים סדרה שלמה של אירועים איכותיים – המתאימים גם לדור הצעיר. בין השאר, כחלק מעידוד צריכת התרבות בקרב הצעירים, פועלת המחלקה לתרבות תורנית בעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, לקיים בעתיד קונצרט חזנות בג'ינס ולהרחיב ולשלב בתחרויות העירוניות כדוגמת חידון התנ"ך ועוד, כמה שיותר מתמודדים ומתמודדות – נציגי ונציגות בתי הספר בעיר, הממלכתיים-דתיים והממלכתיים. התרבות היא של כולם והחכמה היא לאפשר לכמה שיותר קהלי יעד להיחשף ולצרוך אותה".

לפרטים ורכישת כרטיסים ניתן לפנות אל המחלקה לת"ת בטלפון: 09-8826332, רחוב אבא אחי-מאיר 9 נתניה. עלות כרטיס בהזמנה מראש הינה 50 שקלים ובערב המופע 60 שקלים. המחיר מסובסד.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן