אמני נאות הרצל מציגים: פסטיבל אין זו אגדה

3
386

הרכבי מוזיקה, אמני גרפיטי, ציירים, פסלים וספר מתכונים אותו כתבו תושבי שכונת נאות הרצל – הם רק חלק מהתכנים שיוצגו בפסטיבל אליו מוזמנים כל תושבי נתניה.

 בפעם השנייה בנתניה יציינו חברי גרעין תנועת תרבות את פסטיבל "אין זו אגדה", שיתקיים, במקביל, בשלושה מתחמים בשכונה הוותיקה – מקום משכנם של חברי הגרעין.

לנתניה און ליין – ksn ציין רכז הפעילויות, יפתח ביבר, כי השנה יכלול הפסטיבל אמנים מכל קצות הקשת התרבותית – כולם אמנים ויוצרים המתגוררים בנתניה או פעילים בעיר. לצידם ישתתפו אמני תנועת תרבות שיתארחו ויארחו את הבאים.

בתוכנית השנה: הרכבי מוזיקה שינגנו פולק, רוק ומן המקורות, הצגה מקורית של התיאטרון הקהילתי "מעשה בשכונה אחת", הופעה חיה של אמני גרפיטי, להקת מתופפי רחוב שתרקיד את הבאים, אמני צבע גוף, שירה בציבור, גלריית ציירים, פסלים וצלמים וכן שירה בציבור, דוכני אוכל וספר מתכונים אותו הפיקו תושבי השכונה.

הפסטיבל, שיתקיים ביום שלישי (21.10) כאמור בשלושה מתחמים בסמוך למתנ"ס הממוקם בנאות הרצל, ייפתח בשעה 16:00 ויימשך עד השעה 23:00.

להפקת הפסטיבל שותפים אמני נתניה ונאות הרצל, תנועת תרבות, המתנ"ס, קרן שחף ומחלקת השכונות העירונית.

3 תגובות

  1. לני, זה יהיה כבוד רב שתבואי.
    נתניה ראוייה לעוד אנשי תרבות ותיאטרון כמוך,
    ופסטיבל זה הוא אחת הבמות העיקריות שיש לכשרונות הרבים שמתחת לפני השטח.

  2. כל מילה בסלע. תרתי משמע.
    תקשיבו, כל העיר הזאת חייבת להגיע לפסטיבל. גם כי הולך להיות מטורף, לכולם. לגדולים: תיאטרון, מוזיקה, אהל משוררות, גלריה, שירה בציבור ועוד, לנוער: גרפיטי, מופע מתופפי רחוב, סדנאות ריקוד ועדכונים. ולילדים: הצגות ומשחקיית עץ . קיצור בואו כי יהיה מטורף.
    ובואו כי העיר מתחילה להתעורר, כי אנחנו כולנו מתחילים להעיר אותה, לא נכנעים לכלום. נתניה הולכת להיות מרכז תרבות תוסס. וצריך את כולנו בזה.
    יאללה נפגשים בשלישי, 16:00-22:00.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן