אישום: שדד תחנות דלק

0
138
רצח בנתניה
צילום fotolia

בתאריך 23.11.18 בשעת לילה מאוחרת, התקבל במשטרת ישראל דיווח על שוד שבוצע בתחנת דלק בתל מונד. מהחקירה התברר, כי גבר חבוש בקסדה הגיע רכוב על אופנוע לתחנת הדלק. החשוד עטה כפפות לידיו והחזיק בכלי הנחזה לאקדח.

החשוד נכנס לתחנת הדלק, שלף את האקדח, דרך אותו לכיוונו של עובד במקום ואמר לו מספר פעמים: "תן את הכסף בלי טעויות". העובד העביר לחשוד כסף במזומן בסכום של כ-900 שקלים והחשוד נמלט מהמקום עם האופנוע.

שלושה ימים לאחר מכן, בשעת לילה, התקבל במשטרה דיווח על שוד נוסף בתחנת דלק בכפר יונה. גם הפעם ובשיטה דומה – החשוד הגיע לתחנת הדלק כשהוא רכוב על אופנוע, חבוש בקסדה ובידו סכין ואקדח. החשוד נכנס לתחנת הדלק, פגש בעובד המקום ואמר לו: "זה שוד".

העובד סבר שמדובר באחד העובדים בתחנת הדלק, התקרב לחשוד ונגח בקסדה שעל ראשו. בתגובה שלף החשוד אקדח ואיים על העובד כשהוא שולף סכין ואומר לו: "זה שוד תביא לי את כל הכסף ואת הסיגריות אם אתה לא רוצה שאני אשתמש בכלי, נכון?". העובד מסר לחשוד כסף במזומן בסכום של כ-2,000 שקלים, מספר קופסאות סיגריות והחשוד נמלט מהמקום.

למחרת היום, נעצר החשוד על ידי שוטרים ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. כאמור השבוע הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של שוד מזויין (2 עבירות) ונהיגה ללא רישיון נהיגה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן