אישום: סחר בסמים באמצעות הווטסאפ

0
70

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה (22) בגין עבירות של סחר בסמים, ביצוע עסקאות סמים ל-12 קונים, רובם ככולם צעירים המתגוררים באזור נתניה והסביבה, בניהם קטין אחד וחייל אחד.

כתב האישום מתפרס על פני 28 אישומים, בהם מפורטים מעלליו של הנאשם. בין השאר עולה ממספר אישומים, כי הצעיר ניהל את עסקיו באמצעות הווטסאפ.

באחד האישומים מפורטת שיחה בווטסאפ, ממנה עולה, כי צעירה פנתה אליו וכתבה לו: אני עוברת היום, אל תשכח אותי" בתשובה ענה לה: "כמה את צריכה מאמי?" והצעירה ענתה לו: "5". בהמשך עולה מהאישום, כי הנאשם פגש את הצעירה, שרכשה ממנו 5 גר' של סם מסוג קנבוס בתמורה ל-500 שקלים.

מהבקשה למעצר עד תום ההליכים עולה, כי הנאשם הודה שהסמים אשר נפסו בביתו שייכים לו, אולם טען, כי לא סחר בסמים. עוד טען, כי "קרה לי מצב שחבר טוב נתקע, לא פעם אחת כאילו, אז עזרתי לו, נתתי לו ממני דברים כאלה, אני לא עושה מזה כסף".

במסגרת תסקיר שירות מבחן, הומלצה אופציה של שחרורו של הנאשם בתנאים מגבילים למסגרת של קהילה טיפולית. הנאשם אף הביע את רצונו להשתלב במסגרת זו. כמו כן המליץ שירות המבחן לצאת מהמעצר לצורך ראיון קבלה לקהילה המיועדת לטיפול בצעירים מכורים.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד מירון רוזנטל, ביקש מבית המשפט, כי במידה ויהיה תסקיר מבחן משלים, שתהיה התייחסות לגבי חלופת מעצר שלא בקהילה טיפולית. לדבריו מהתסקיר שהוגש אין אינדיקציה לגבי חלופת מעצר כזו, אלא רק התייחסות להליך טיפולי.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מרב גרינברג, התירה לנאשם לצאת לראיון קבלה על מנת שישוחרר למסגרת קהילתית טיפולית. כמו כן קבעה השופטת, ששירות המבחן יגיש תסקיר משלים.

מייצג: עו"ד מירון רוזנטל
מייצג: עו"ד מירון רוזנטל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן