אישום: ביצע עבירות מין בקטינה באמצעות המחשב

0
142
בתמונה: אילוסטרציה של אדם שנעצר בעקבות פשעי מחשב, ביטקוין,הונאה (פישיניג) ועוד
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז הגישה, ביום רביעי השבוע, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, לבית המשפט המחוזי מרכז כנגד תושב נתניה, בן 20, בגין עבירות הטרדה מינית כלפי קטינה בת פחות מ-15, גרם מעשה מגונה שלא בהסכמה חופשית בקטינה, גרם אינוס בנסיבות מחמירות– בעילה שלא בהסכמה חופשית כלפי קטינה, סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות בגן בפרקליטות מחוז מרכז, עו"ד ינאי גורני ואשר כולל ארבעה עשר אישומים, עולה, כי בין השנים 2012-2013 נוצר קשר בין הנאשם ובין קטינה בת 13.5, תושבת ארה"ב, באמצעות אפליקציות ותוכנות שונות לשיתוף תמונות ומסרים מיידיים.

במסגרת השיחות בניהם ביקש הנאשם מהקטינה, שתשלח אליו תמונות עירום שלה. הקטינה נענתה לבקשתו ושלחה לו את תמונתה בתחתונים וחזייה.

הקטינה והנאשם המשיכו לשוחח מעת לעת. בשלב מסוים ביקש הנאשם ממנה לשלוח אליו עוד תמונות עירום, אך היא סירבה לבקשתו. התגובה איים עליה הנאשם שיפרסם באינטרנט את התמונה ששלחה לו אם לא תיענה לבקשתו. בעקבות האיום שלחה לו הקטינה תמונה שלה בעירום.

הקשר בין השניים נמשך ובמסגרת שיחותיהם, שבוצעו הן בטקסט והן בוידאו צ'אט, שוחח הנאשם עם הקטינה על תכנים מיניים ודרש ממנה לבצע מעשים מיניים בעצמה, זאת בעודו מאיים עליה, כי אם לא תעשה כרצונו יפרסם את תמונות העירום שלה שברשותו באינטרנט.

בשל איומיו של הנאשם, נענתה הקטינה לדרישותיו וביצעה בעצמה את המעשים המיניים. הנאשם צפה במעשים בזמן אמת בוידאו צ'אט, או דרך תמונות וסרטונים ששלחה לו לדרישתו. על מנת שיוכל להגיע לסיפוק נהג הנאשם, בין היתר, להלחיץ את הקטינה להסכים לדרישותיו בכך שספר מ-1 עד 5, כאשר הבהיר לה, כי אם לא תיענה לדרישותיו עד שיגיע בספירתו למספר 5, יפרסם את התמונות וסרטוני העירום שלה באינטרנט.

במקרה אחד אף פרסם הנאשם ברשת הפייסבוק פוסט בו כתב שיפרסם תמונות שלה ושלח לה קישור לפוסט זה, על מנת לגרום לה לבצע מעשים מיניים כדרישתו.

משנודע לנאשם שעומדים לעצור אותו, מחק מהטלפון הנייד שלו את התמונות המיניות של המתלוננת, זאת מתוך כוונה להכשיל את חקירת המשטרה. עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם הודה בעבירות המיוחסות לו.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טען עו"ד גורני, כי "המשיב גילה אכזריות כלפי המתלוננת בכך שבמקרים רבים זו התחננה בפניו שיניח לה, שכן המעשים שדרש ממנה לבצע בעצמה כאבו לה, או כי לא היתה יכולה לבצעם לדרישתו באותו רגע, בשל עיסוקים אחרים או הימצאות קרובי משפחתה לידה. המשיב חזר וציין בפני המתלוננת, במקרים אלה, כי לא איכפת לו ממצוקתה ודרש ממנה לבצע את המעשים".

החקירה נוהלה ע"י משטרת ישראל – יחידת הסייבר הארצית בלהב 433.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן