אחד מרוצחי נהג המונית דרק רוט שוחרר מהכלא; נרצח על-ידי נערים כחלק ממשחק

0
820
דרק רוט ז"ל. צילום רפרודוקציה, ארכיון נתניה און ליין - תומר בן שלמה

ביום רביעי בשעות הבוקר נפתחו שערי כלא "רימונים" ומתוכו יצא ארבל אלוני, אשר ריצה 16 שנות מאסר על רצח נהג המונית מנתניה, דרק רוט וחמש שנים נוספות בגין שוד. אלוני סיים את כל תקופת מאסרו, מבלי שהופחת לו שליש.

הרצח, אשר זעזע את כל המדינה, אירע בחודש ינואר 94. רוט שהיה נהג מונית אסף את ארבל ובן איבגי, אז נערים בני 14, מאזור בתי המלון בהרצליה. לאחר זמן קצר נורה רוט בגבו שישה כדורים על ידי אחד מהנערים. לא ידוע מי מהם ירה בו בפועל. שני הנערים נתפסו ונדונו ל-16 שנות מאסר.

באחת מחופשותיהם בכלא בחודש פברואר 98, היו השניים מעורבים בשוד מזוין של חנות מכולת בהרצליה. בשוד זה נפצעה המוכרת. השניים עמדו שוב לדין ונדונו לחמש שנות מאסר, בנוסף ל-16 שנים שנגזרו עליהם.

בחודש מאי 2004 יצא בן איבגי לחופשה שבמהלכה הצליח להימלט מישראל, באמצעות דרכון מזויף, לארגנטינה. בחודש אוקטובר באותה שנה נעצר בן איבגי בבואנוס איירס בחשד למעורבות בעבירות סמים. עם מעצרו ביקשה ישראל את הסגרתו משלטונות ארגנטינה, אולם סורבה. בחודש פברואר 2007 שוחרר בן איבגי מהכלא בארגנטינה, אולם זמן קצר לאחר מכן נעצר שוב, לאחר ששלטונות ארגנטינה החליטה לבחון (שוב) את בקשת ההסגרה שהגישה המדינה. ביוני 2009 הצליח בן איבגי לברוח. התנהל אחריו מצוד והוא נתפס מספר חודשים לאחר מכן. בנובמבר 2013 הוסגר לישראל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן