אז מה את שותה?

0
381
בתי קפה בנתניה, מסעדות בנתניה,חיי לילה בנתניה,ברים בנתניה,פאבים בנתניה
צילום אילוסטרציה fotolia

אז מה באמת אפשר להציע לזו שיושבת מולך בבר: המשקאות הכי שווים שעושים את העבודה…

סיטואציה לדימיון: בחור יושב בפאב, רואה עלמת חן שמוצאת חן בעיניו. העלמה קולטת את המבט ומחזירה לו אחד בתוספת חיוך. הבחור מבין את הרמז, ניגש, מציג עצמו ומתחיל שיחה קלילה וזורמת עם העלמה. באיזה שהוא שלב הבחור המקסים שלנו מציע להזמין את הבחורה לצ'ייסר. אז זהו, כאן אנחנו נתחיל.

ראשית, נהיה כנים, זה לא בדיוק קורה ככה כל הזמן. הבנים לא בדיוק ג'נטלמנים, הבנות לא בדיוק נחמדות לבחור הממוצע שניגש, אבל אם ניקח את הדרך המועדפת עליי שהיא לתת לה בראש עם נבוט מזדמן ולגרור אותה למאורה שלי, לא נגיע לפואנטה, אמצא את עצמי בחדר חקירות ועם פוסטים מתלהמים מפה ועד הודעה חדשה של פמניסטיות רדיקליות שיארבו לי ליד הבית.

אז נחזור לענייננו. התשובה ש-90% מהבנות יתנו יהיה פיג'. זה השלב בו אני תופס את השיער שלי ומושך מתסכול. 5% יזמינו ויסקי (אם אתן פנויות, תשאירו את הפרטים שלכן למטה) ועוד-5% יזמינו דברים החל מאבסנט ועד קמפרי ושות' שזה גם קטע. הפעם אנו נתמקד ב-90% האלה ונציע מספר אופציות אחרות שגם יהיו יותר מעניינות וטעימות לשני הצדדים, גם זולות יותר לבחור המסכן שמשום מה לא היה ראשון בתור כשחילקו שמות משפחה כמו רוטשילד וגם ניתן לו או לה את האפשרות להרשים את הצד השני עם הידע הנרחב שלהם באלכוהול.

ליקר מנגויאן. טעם משובח. צילום יח"צ
ליקר מנגויאן. טעם משובח. צילום יח"צ

ליקר מנגויאן

האפשרות הראשונה שלנו היא הליקר הזה. לפי השם אנחנו יכולים להבין שזהו ליקר מנגו, עם אחוז קצת יותר גבוה אך לא מורגש של 20% ורק מהריח העלמה תתמוגג ותיזכר בחופים צלולים וחול לבן – גם אם היא יושבת איתך עכשיו על ארגזי תנובה באיזו סמטה בנתניה. הליקר נחשב כאחד האיכותיים וגם ייחודי בטעם. נכון, יש גם ליקרים אחרים בטעם מנגו, אבל לא באנו לדבר על כוהל עם צבע אז נתעלם מהם כרגע.

אייריש קרים

אפשרות שנמצאת פה כבר שנים ומשום מה נעלמה לה מעיני הבליינים. ליקר שמנת על בסיס ויסקי שהינו מאוד מתוק וטעים ובעל אחוז אלכוהול של 15%-17% בד"כ. אחלה של דבר גם רק עם כמה קוביות קרח וכבסיס לקוקטייל מעניין. המותג המוביל של אייריש קרים בעולם הוא בייליס, אבל אם להיות כנים – גם התחליפים שלו עושים עבודה מצוינת ובמחיר נמוך יותר.

בלאגוף - חוויית טעמים
בלאגוף – חוויית טעמים

וודקה בטעמים

וודקה בטעמים יש מפה ועד הודעה חדשה. המותג המוביל הינו ואן גוך. מה חבל רק, שציור מקורי של ואן גוך לפעמים עולה פחות מארגז של הוודקה. אגב, אני עדיין מנסה לזכור מי ההזוי שאשכרה נכנס למוזיאון ואן גוך באמסטרדם ושאל אותם איפה הטעימות של הוודקה. בקיצור, אני הולך להכיר לכם שני סוגים שאולי נפגשתם איתם בבר או במדף בחנות – אבל פחדתם להתנסות.

בלאגוף תפוח ובלאגוף אספרסו: למי שלא מכיר את המותג הזה אספר בקצרה שזו וודקה סטנדרטית פשוטה, לא באה לעשות רעש וצלצולים ולכן גם המחיר שלה לא ינשוך יותר מדי. למזוג אותה קרה לצ'ייסר ויאללה שמח. שני הטעמים הנ"ל מורגשים מאוד בניחוח שלהם עוד לפני ששותים את הוודקה. לדעתי האישית שווים יותר ממותגים יותר יקרים. 37.5% אלכוהול שלא מורגש כל-כך תורם לכך שמרוויחים אלכוהול של 2 צ'ייסרים כמו פידג' במחיר אחד (לידיעת החסכנים שביננו). אגב, מניסיון, אני ראיתי בנות שמזמינות מבצע של 10 צ'ייסרים פעמיים לפחות ומפרקות 20-30 צ'ייסרים בערב.

מידנייט מלון - מתקתקות נעימה
מידנייט מלון – מתקתקות נעימה

מידנייט מלון

מותג חדש יחסית בארץ שעובד מצוין בצ'ייסרים וכבסיס לקוקטיילים. אני לא יודע מה הם עשו, אבל הטעם הזה יצא מדהים. ההרגשה היא ששותים מיץ והעובדה שיש 32% אלכוהול לא ממש מפריעה לטעם. יש גם טעמים של אננס ורסברי-אסאי שדומה יותר לויטמינצ'יק לאוהבי הטעם והולך טוב עם תוספת ספרייט, ראשן או כל תוספת אחרת.

קפטן מורגן ספייסד גולד

מותג הרום הנודע של קפטן מורגן מגיע פה עם תיבול מעניין שמזכיר קרמל ויחד עם המתיקות של הרום עושה חגיגה של טעמים בפה. מכיל 35% ומעט יקר יותר, אבל לאוהבי הרום הוא אחלה בחירה.

ליקר ברנייגר

גם ליקר מעניין שהיה להיט לפני שנים. לאלו שהשם נשמע מוכר נכון, זהו גם ליקר עשבים כמו הייגרמאסטר אבל פה הוא מגיע עם דומיננטיות של דבש ולא מריר כמוהו. עם 35% אחוז אלכוהול זו אחלה של אופציה לאוהבי הטעם. לצערי הרב, הוא יקר יחסית למשקאות האחרים וזו כנראה הסיבה שהוא נעלם לנו לאט לאט מהתודעה.

שנאפס

שנאפס הוא אלכוהול ממוצא גרמני, שבעיקרון החומר הבסיסי בייצור הוא חתיכות שנשארו מפירות. בעוד שהשנאפסים המקוריים כמו הבד אפל הם באזור ה-40% אלכוהול יש מוצרים גנריים שבהם כמות האלכוהול נעה בין 15%-20%. למיטב ידיעתי הטעמים היחידים שנשארו בארץ הם תפוח, מלון, אפרסק ותות אבל אם מישהו נתקל בשנאפס קיווי איפשהו תהיו נחמדים ותביאו אחד.

ערק מלאכי
ערק מלאכי

ערק "מלאכי" בטעמים

למי שלא מכיר, ערק מלאכי הוא מותג ערק איכותי המבוסס על תזקיק ענבים אמיתי ולכן הוא עדין, חלק וטעים. נכון, סבא שלי לא בדיוק נהנה מערק שלא שורף לו את הגרון, אבל בדיוק בגלל זה הוא פה. חוץ מהטעם הרגיל יש גם אננס ובננה שהם המועדפים עליי וגם אספרסו ווניל. אם הבחורה שיושבת איתך על הבר חובבת אניס זה המשקה בשבילה.

זה על קצה המזלג חלק מן הדברים שאפשר למצוא על מנת לכבוש את לב אותה עלמת חן. נכון, אם לא תדע איך להתנהג לא משנה כמה צ'ייסרים תזמין אותה, לא תצליח לכבוש את ליבה (מה שמחזיר אותי לפתרון הפשוט של הנבוט) אבל לפחות תרשים אותה בזה שאתה מבין גדול באלכוהול ותחסוך כמה שקלים על הדרך. ישנם המון משקאות שלא נרשמו פה וזו ההזדמנות שלכם להגיב ולומר, איזה צ'ייסר אתם מעדיפים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן