אורט ליבוביץ: את הכי יפה כשכוח לך

0
439
אורט יד ליבוביץ נתניה - לא לאלימות נגד נשים
הכי יפה כשכוח לך - לא לאלימות נגד נשים. מיזם מקורי של תלמידי אורט ליבוביץ - נתניה

 

שיתוף פעולה ייחודי בין עמותת "לא לאלימות" לבין תלמידי כיתה י'-7 ותלמידי כיתת הוותיקים בתיכון אורט יד-ליבוביץ', הוביל למיזם ייחודי שמטרתו לחזק המודעות נגד אלימות המופנית לנשים.

המיזם נועד לעורר מודעות לאחד הנושאים המדוברים יותר בחברה: אלימות נגד נשים, והוא, כאמור, נעשה בשיתוף פעולה עם עמותת "לא לאלימות" וכיתת האזרחים הוותיקים הפועלת בבית הספר.

שיאו של הפרויקט, כך נמסר, נרשם בערב ההתרמה שהתקיים בבית הספר לטובת העמותה, במהלכו נשאו דברים אורטל שפק, בתה של עליזה שפק ז"ל שנרצחה לפני כחמישה חודשים, יעל  שוורץ גולד המכהנת כיו"ר עמותת "לא לאלימות" ובינה גזית, המשמשת כנציגת ארגון משפחות נרצחים ונרצחות. על החלק האמנותי, שנתרם גם הוא, היו אחראים חברי להקת פלאפון תקשורת.

קדם לערב ההתרמה חקר לימודי ארוך, במסגרתו ביררו תלמידי הכיתה את סוגיית האלימות, יחסי גברים ונשים, מגדר והשלכות המגדר על התפישות החברתיות של גברים ונשים. כמו כן שוחחו תלמידי הכיתה עם אורטל שפק, בתה של עליזה שפק ז"ל, תושבת העיר נתניה, שנרצחה.

ורד דברת, מנכ"לית קריית החינוך, מסרה לתקשורת כי "מיזם מרגש זה של כיתת י'7 וכיתת האזרחים הוותיקים, בהובלת המורות נטע קדם והמורה מיטל לוינקופף, לא נולד מריק. בבית הספר, שחרט על דגלו את תחום המנהיגות והיזמות החברתית, לומדים כל התלמידים בשכבות י' וכן יא', תכנית לימודים ייחודית וחברתית במיוחד".

"במסגרת תכנית זו", הרחיבה ורד דברת: "תכנית הנלמדת שעתיים בשבוע, נדרשים התלמידים לחקור סוגיות חברתיות, להתמודד עמן ולקדם יוזמות לשינוי. אני גאה בכל אחת ואחד מתלמידינו אשר מוכיחים כל פעם מחדש, שיש לנו נוער נפלא, רגיש ואכפתי. בהחלט, יש על מי לסמוך".

כתבות נוספות: 

קריית השרון: הקמת מגדלי ענק תהרוס צביון השכונה

תלמיד תיכון מנתניה פיתח מערכת להארכת זמן פעולת סוללת נייד

בעבע תמר – המתכון הכי עיראקי והכי מתוק שיש

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן