אדי עובד הצטרף לרשימת למען נתניה

0
312
מימין לשמאל-אדי עובד, עופר אורנשטיין ועו"ד אדיר בנימיני. צילום סטודיו ליאורית

רשימת "למען-נתניה" בראשות חבר המועצה, עופר אורנשטיין, המתמודד לראשות העיר ועו"ד אדיר בנימיני, הציגה השבוע שחקן רכש חדש ונוצץ בדמותו של אדי עובד, פעיל חברתי ותיק, שיתמודד מטעם רשימתם, "למען נתניה" למועצת העיר.

עובד, יליד העיר נתניה, יו"ר ועד שכונת גלי ים, הוביל את הפעילות לקידום רווחת תושבי השכונה והעיר, בדגש על נושאי חינוך וקהילה. הוא שותף ביוזמה להקמת מתנ"ס גלי-ים ותכנון פעילויות קהילתיות כולל אירועים לנוער ומבוגרים בכל ימות השבוע, שדרוג מוסדות החינוך בשכונה, מחאת הקרינה בבתי הספר והמאבק להורדת מחירי הקייטנות, מוביל את פעילות משמר השכונה בגלי-ים בשיתוף הפיקוח העירוני. מתנדב בארגון פעמונים בתחום כלכלת משפחה ומשכנתאות.

המועמד החדש מטעם רשימתם של אורנשטיין ובנימיני, הוא גם בעל תואר B.Sc במדעי המחשב והמתמטיקה ממכללת נתניה, ראש צוות בדיקות בחברת תוכנה בתחום הפיננסי, מביא עימו ניסיון רב בתחום הניהול והשירות, וצפוי לתרום לקידום השכונות והשירות לתושב.

אדי עובד מסר כי "כל מי שמכיר אותי יודע עד כמה חשובים לי יושר, הגינות ושקיפות. כך חינכתי את ילדיי, כך אני מתנהל בחיי, ואלו הם ערכי הבסיס אותם חרטה על דגלה סיעת 'למען נתניה' והעומד בראשה חבר המועצה עופר אורנשטיין, ולכן הרגשתי שהחיבור בינינו הוא טבעי. עופר הוא מנהיג אמיתי, הנלחם למען הציבור כבר 15 שנה, ועם הניסיון הניהולי הבכיר שצבר, אני מאמין שהוא המתאים ביותר לראשות העיר, וביחד עם האנשים המוכשרים ובעלי הניסיון ברשימתו, נוביל דרך חדשה לעיר נתניה."

מסיעת "למען נתניה" נמסר, כי עובד הודיע על הצטרפותו לאחר שבשבועות האחרונים הכריזו על הצטרפות ל"למען-נתניה": עו"ד רחלי צינקין, עו"ד לישי שמש, רו"ח בוקי ברגמן ומיכאל בואנו.

עופר אורנשטיין מסר, כי "אני גאה מאוד על ההצטרפות של אדי עובד ושל החברים החדשים לרשימה של "למען נתניה". זהו שילוב של ניסיון וחדשנות שיביא איכות ודרך חדשה למועצת העיר. כל אחד מהם מגיע עם ניסיון רלוונטי בתחום מסוים. אדי מביא איתו ניסיון רב כיו"ר וועד שכונה וכפעיל חברתי ותיק המכיר את הקלקולים של המערכת העירונית מבפנים".

עו"ד אדיר בנימיני, הוסיף: "מדובר בקבוצה ערכית ואיכותית מאוד של מועמדים בני העיר נתניה. זו הפעם הרביעית בה אני מתמודד בבחירות למועצת העיר ואני מרגיש צורך להתוודות ולכתוב בגילוי לב שזו הרשימה האיכותית והטובה ביותר שהייתי חלק ממנה בכל מערכות הבחירות בעבר. צוות שתואם אחד לאחד את המוטו שאני מאוד מאמין בו ש'אין להסתפק בפחות מן הטוב ביותר'".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן