אבחון מוקדם – הדרך לבריאות

0
86
בדיקת דם - מרפאה למחלות זיהומיות - לניאדו נתניה, בדיקות סרולוגיות לילדים
צילום פוטוליה

סרטן הערמונית נפוץ בעיקר בקרב גברים מגילאי 50 ומעלה. ממחקרים עולה, כי לשליש מהגברים מעל גיל 50 ולרוב המוחלט של הגברים מעל גיל 80 ישנם תאיים סרטניים בבלוטת הערמונית. גידולים בבלוטת הערמונית יכולים להישאר זמן רב ללא התפתחות, או לגדול לאט ולכן חשוב, כמו בכל מחלה, האבחון המוקם.

בתאריך ה-10.12.15 יתקיים בבית חולים מאיר, בשעות אחר הצהריים, יום עיון בנושא סרטן הערמונית. במסגרת יום העיון ינתנו הרצאות על חשיבות הגילוי המוקדם והאבחון, בדיקות חדשות לגילוי, טיפול בסרטן הערמונית וטיפול בסרטן ערמונית גרורתי. בנוסף יתקיים שיח הגוף עם הנפש ורופאים יענו על שאלות. האירוע יתקיים בחסות עמותת "חיים עם סרטן הערמונית".

אורי היבל, דירקטור בעמותת "חיים עם סרטן הערמונית", מסר לנתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "הכנס מיועד לאלה שחלו במחלה ומתלבטים להמשך הטיפולים ואיכות החיים ולכל ציבור הגברים שלא מודעים לזה שאפשר לגלות את סרטן הערמונית בבדיקת דם פשוטה. סרטן הערמונית מקביל בערך לסרטן השד אצל הנשים. קהל היעד הוא מכל מקום וחשוב לנו להביא לידיעתם של תושבי נתניה אודות הכנס, האבחון המוקדם ודרכי טיפול". לפרטים ולהרשמה ניתן לכתוב למייל yhuditsh@clalit.org.il

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן